Lave internt CD/DVD-drev om til usb?
Fra : isteen

Dato : 07-10-08 22:15

Jeg kunne egentligt godt bruge et eksternt usb-drev engang imellem, men
ikke så tit så jeg vil gå ud og købe et nyt.
Jeg har et gammelt drev der blev til overs fra en ældre computer. Kan
dette let/billigt laves om til et usb-drev?

--
Fjern rygeloven
http://isteen.wordpress.com

Fra : Max

Dato : 07-10-08 22:31

Hej isteen

> Jeg har et gammelt drev der blev til overs fra en ældre computer. Kan
> dette let/billigt laves om til et usb-drev?

Ja, du skal bare have en USB box at putte det i.

--
Mvh Max

Fra : isteen

Dato : 08-10-08 09:16

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej isteen

> Ja, du skal bare have en USB box at putte det i.

Fint, sådan en fyr prøver jeg at kigge efter
--
Fjern rygeloven
http://isteen.wordpress.com

Fra : Claus Tersgov

Dato : 08-10-08 17:49

isteen skrev bl.a.:

> Fint, sådan en fyr prøver jeg at kigge efter

Eller en som denne (fra Aldi) www.tersgov.dk/diskdims.jpg

Men vær opmærksom på, at de ofte sælges uden psu, men det kan man tage fra
computeren.

Claus

Fra : Max

Dato : 08-10-08 18:50

Hej

> Eller en som denne (fra Aldi) www.tersgov.dk/diskdims.jpg

En løsning der også er smart når man lige skal have tømt
en harddisk og sådan noget.

Jeg har købt dem på QXL, 90 kr med strømforsyning.

--
Mvh Max

Fra : isteen

Dato : 08-10-08 21:54

Claus Tersgov <nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> Eller en som denne (fra Aldi) www.tersgov.dk/diskdims.jpg
>
> Men vær opmærksom på, at de ofte sælges uden psu, men det kan man tage fra
> computeren.
>
> Claus

Smart nok de både tager 2.5" og 3.5"
--