Ingen forbindelse med Nokia N73
Fra : flemming

Dato : 07-10-08 19:29

Jeg har haft telefonen i et årstid, men nu driller den, så jeg aldrig ved,
om der er forbindelse. Oppe i displayets øverste venstre hjørne står der
somme tider bare 3G; til andre tider er der en stak vandrette streger, som
vist betyder, at der er forbindelse.
Der kan være forbindelse i nogle minutter, og så ingen forbindelse i lige så
lang tid. Jeg ved altså aldrig, hvornår jeg kan bruge telefonen.
Ved nogen, hvad der kan være i vejen? Jeg har ikke en kæft forstand på
mobiltelefoner og har ikke noget kabel til pc'eren, for jeg bruger den kun
til at ringe med, og da jeg købte den, fandt jeg hurtigt ud af, at jeg ikke
havde nogen interesse i at downloade en masse Nokia-software.

Bibob, hvor jeg har abonnement, foreslår i første omgang en opdatering af
telefonens software, men hvor går man hen og får det gjort, når man bor i
Virum? Og vil det mon hjælpe? Telefonen er købt hos Debitel, der nu hedder
noget andet, men jeg er ikke meget for at sende den til reparation og
undvære den i fem måneder.

Gode råd modtages derfor med glæde

mvh.
Flemming

mailto:fcn(a)youseepost.dk

Fra : Henrik

Dato : 07-10-08 22:54

Du kan selv opdatere den med Nokia Update.

Mvh Henrik

Fra : flemming

Dato : 07-10-08 23:12

Vel ikke, når jeg ikke har et kabel?

mvh
Flemming

Fra : Anders

Dato : 08-10-08 04:18

"flemming" <fcn@youseepost.dk> skrev i en meddelelse
> Vel ikke, når jeg ikke har et kabel?
>
> mvh
> Flemming
> "Henrik" <hmennefjern@gmail.com> skrev i meddelelsen

Et datakabel koster ikke ret mange penge på nettet...

Men der skal være et med til din telefon. Skulle det mangle, så klag til
biksen, hvor det er købt.

Fra : Poul Larsen

Dato : 08-10-08 15:17

kabel følger med når man køber denne telefon ligger i pakken
poul