Er der begrænsninger på BB|ADSL ?
Fra : Lars Erhardsen

Dato : 24-07-01 15:43

Er der port-begrænsninger på en TDC BB|ADSL ?

/Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-07-01 16:05

"Lars Erhardsen" <lars@erhardsen.dk> skrev i en meddelelse
> Er der port-begrænsninger på en TDC BB|ADSL ?

Ingen udefrakommende SMTP og NNTP
SMTP dog alligevel via relay

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Lars Erhardsen

Dato : 24-07-01 16:12

<snip>
> Ingen udefrakommende SMTP og NNTP
> SMTP dog alligevel via relay

- betyder det så at der er lang ventetid gennem relay'et? (og hvor lang tid
snakker vi om?)

btw - tak for det hurtige svar!

/Lars

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-07-01 16:19

> - betyder det så at der er lang ventetid gennem relay'et? (og hvor lang
tid
> snakker vi om?)

Væsentlig kortere tid end min svartid
Jeg vil tro at det generelt er under et minut og oftest i 10-20
sekunders-området
tele.internet.adsl er ikke ligefrem præget af folk der er utilfredse med
hastigheden (kan ikke huske et eneste indlæg, udover ved fejl)

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-07-01 16:28

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> wrote in message
> Væsentlig kortere tid end min svartid
> Jeg vil tro at det generelt er under et minut og oftest i 10-20
> sekunders-området

heh,,, 10-20 sekunder,,, er da meget langt tid,, efter min målestok.. Selvom
jeg nogle gange test-mailer... tager det da ikke 2 sekunder fra et rimelig
booket Webhotel, og så tilbage til TDC mail...

men jeg synes Upload til mailserveren er ret dårlig,,, den kommer sjældent
over 20 KB/s

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-07-01 16:34

> heh,,, 10-20 sekunder,,, er da meget langt tid,, efter min målestok..

Det er muligt det er endnu mindre. Jeg har bare bemærket fraværet af brok

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 24-07-01 17:02

Således skrev "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@sletdetteiname.com> i dk.edb.internet.udbydere.xdsl Tue, 24
Jul 2001 17:34:06 +0200:

>"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det er muligt det er endnu mindre. Jeg har bare bemærket fraværet af brok

Ca. 3 sekunder fra Wols webmail til min mailserver på min
NE1-forbindelse.

Knud
--
Jesus saves; passes to Moses; he shoots; he scores!