Hasarderet kørsel af "civilklædt" politimo~
Fra : Asbjørn

Dato : 07-10-08 16:08

Som dagens afsluttende underholdning fandt jeg en video fra
Storbritanien på youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=OW_MZ7Nly9I

MC-MC civil politijagt over flere minutter med hastigheder op mod 200
km/t og talrige hårrejsende overhalinger - men betjenten følger med i
"tykt og tyndt" i solide 15 minutter uden at stoppe idioten.

Min personlige mening er at betjenten er en klaphat, at han ikke
stopper kat-efter-musen legen efter 2 minutter, men kig selv...

Mvh.

Asbjørn

Honda CB450S

Fra : Thomas Makro

Dato : 08-10-08 04:58

On Oct 8, 12:07 am, Asbjørn <s973...@student.dtu.dk> wrote:

> Min personlige mening er at betjenten er en klaphat, at han ikke
> stopper kat-efter-musen legen efter 2 minutter, men kig selv...

Tja, betjenten var vel træt af alle de kedelige dage på vejene, og her
var endelig en chance for at få lidt action. I den situation skal man
jo ikke stoppe festen med det samme...

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Kell Petersen

Dato : 08-10-08 12:51

[...]

_________
Og jeg kan kun samtykke, der er så mange muligheder for at bringe ham til
standsning

Fra : Gimbal

Dato : 08-10-08 19:34

Ifølge en omtalt avis artikel i youtube's comments:

"Police were alerted to the man's dangerous driving following numerous
complaints from Hastings residents and drivers
They reported a bike riding dangerously and at excessive speed on a daily
basis. The method of riding was considered so extreme that normal stopping
procedures were not considered appropriate
Instead the rider was safely tracked using unmarked cars and an unmarked
motorcycle in order to gather evidence
He got a 2 year suspended prison sentence, 2 year ban & 240 hrs unpaid work
"

Fra : Asbjørn

Dato : 09-10-08 14:17

On 8 Okt., 20:34, "Gimbal" <kimsyb...@adslhome.dk> wrote:
> [...]
> motorcycle in order to gather evidence
> He got a 2 year suspended prison sentence, 2 year ban & 240 hrs unpaid work

Svar fundet! Historien er sand nok:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/October/6-12/oct0808-140mph-chase-was-safe/

Mvh.

Asbjørn