/ Forside / Interesser / Hus og have / Hus og have / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hus og have
#NavnPoint
Nordsted1 30351
3773 24011
pbp_et 20871
dova 19847
ans 15297
stig54 12614
vagnr 12599
transor 11828
katekismus 10999
10  trimare46 9702
opsætning af sokkel til brygges
Fra : Dal


Dato : 07-10-08 21:29

Jeg er nu i mit projekt nået er til hvor mit nye bryggers skal stilles op.
Men hvordan "forankre" man soklen som skabne skal stå på. (i min iver under
nedbrydningen glemte jeg at tjekke hvordan den gamle sokkel var sat fast).
Er hele sokkel sektionen løs på gulvet eller skal den ha' et par skruer i
væggen ?

/dal



 
 
Max (07-10-2008)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 07-10-08 21:59

Hej Dal

> gamle sokkel var sat fast). Er hele sokkel sektionen løs på gulvet
> eller skal den ha' et par skruer i væggen ?

Min er skruet fast i gulvet via nogle klodser.

--
Mvh Max


Stig Johansen (07-10-2008)
Kommentar
Fra : Stig Johansen


Dato : 07-10-08 23:14

Max wrote:

> Hej Dal
>
>> gamle sokkel var sat fast). Er hele sokkel sektionen løs på gulvet
>> eller skal den ha' et par skruer i væggen ?
>
> Min er skruet fast i gulvet via nogle klodser.

'Min' tømrer bruger møbelvinkler til fastgørelse i gulv.

--
Med venlig hilsen
Stig Johansen

Carsten (08-10-2008)
Kommentar
Fra : Carsten


Dato : 08-10-08 07:27

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
news:48ebdf33$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
>>> gamle sokkel var sat fast). Er hele sokkel sektionen løs på gulvet
>>> eller skal den ha' et par skruer i væggen ?
>>
>> Min er skruet fast i gulvet via nogle klodser.
>
> 'Min' tømrer bruger møbelvinkler til fastgørelse i gulv.

og "min" limede soklen til betongulvet under. Når skabe mv. kommer på er der
en forholdsvis god vægt i hele "opstillingen" og derfor flytter det sig ikke
lige sådan. Husk at soklen skal være i vater - ikke bare "godt og vel i
vater".

Carsten



Max (08-10-2008)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 08-10-08 07:35

Hej Carsten

> flytter det sig ikke lige sådan. Husk at soklen skal være i vater -
> ikke bare "godt og vel i vater".

Ja, soklen er hele grundlaget for et ordentlig køkken.

--
Mvh Max



Carsten (08-10-2008)
Kommentar
Fra : Carsten


Dato : 08-10-08 10:32

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:48ec549d$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...
> Hej Carsten
>
>> flytter det sig ikke lige sådan. Husk at soklen skal være i vater -
>> ikke bare "godt og vel i vater".
>
> Ja, soklen er hele grundlaget for et ordentlig køkken.

jeps, det ser så dumt ud når man smelter smør på panden og det så altsammen
ligger sig i den ene side af panden

Carsten



Nielsen (08-10-2008)
Kommentar
Fra : Nielsen


Dato : 08-10-08 15:22

> jeps, det ser så dumt ud når man smelter smør på panden og det så
> altsammen ligger sig i den ene side af panden

Ja, jeg ville nu ikke komme mit hoved i smeltet smør, men hver mand sine
laster...?

/Ths.



Per H (08-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 08-10-08 12:12

On Tue, 7 Oct 2008 22:28:38 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>Jeg er nu i mit projekt nået er til hvor mit nye bryggers skal stilles op.
>Men hvordan "forankre" man soklen som skabne skal stå på. (i min iver under
>nedbrydningen glemte jeg at tjekke hvordan den gamle sokkel var sat fast).
>Er hele sokkel sektionen løs på gulvet eller skal den ha' et par skruer i

Et par møbelvinkler er ok. Husk at give den et tynd cilikonefuge hele
vejen langs gulvet, så du kan vaske gulv uden at vandet kommer op i
soklen.

Soklen holdes normalt 52 cm fra bagvæg.



--

Mvh

per


Dal (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Dal


Dato : 14-10-08 10:25

Hvis nu min sokkel er så lang at jeg skal sætte flere sammen, er det så en
god ide at lave samlingen midt på stykket, eller er det ligegyldigt om det
er i den ene ende eller hvordan det nu passer.

/dal


"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:965pe4t1ubk9j46pkhelbmb8g8uqbtgnh3@4ax.com...
> On Tue, 7 Oct 2008 22:28:38 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>
>>Jeg er nu i mit projekt nået er til hvor mit nye bryggers skal stilles op.
>>Men hvordan "forankre" man soklen som skabne skal stå på. (i min iver
>>under
>>nedbrydningen glemte jeg at tjekke hvordan den gamle sokkel var sat fast).
>>Er hele sokkel sektionen løs på gulvet eller skal den ha' et par skruer i
>
> Et par møbelvinkler er ok. Husk at give den et tynd cilikonefuge hele
> vejen langs gulvet, så du kan vaske gulv uden at vandet kommer op i
> soklen.
>
> Soklen holdes normalt 52 cm fra bagvæg.
>
>
>
> --
>
> Mvh
>
> per
>



Per H (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 14-10-08 13:46

On Tue, 14 Oct 2008 11:25:27 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>Hvis nu min sokkel er så lang at jeg skal sætte flere sammen, er det så en
>god ide at lave samlingen midt på stykket, eller er det ligegyldigt om det
>er i den ene ende eller hvordan det nu passer.

jeg plejer at gøre det som det nu passer, dog vil jeg ikke slutte med
en "lille" stump, men ca ½ meter eller derover, Du lasker den sammen
på bagsiden.


husk at sætte soklen i spænd i mellem væggene med en kigle, mens du
monterer lasken, så kan samlingen blive 99 % tæt.


--

Mvh

per


Dal (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Dal


Dato : 14-10-08 14:40

ok... indtil vidre går det hele efter planen.....

/dal


"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:hv49f41a7ac87pb1jp82vokqdqo3vbk9gu@4ax.com...
> On Tue, 14 Oct 2008 11:25:27 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>
>>Hvis nu min sokkel er så lang at jeg skal sætte flere sammen, er det så en
>>god ide at lave samlingen midt på stykket, eller er det ligegyldigt om det
>>er i den ene ende eller hvordan det nu passer.
>
> jeg plejer at gøre det som det nu passer, dog vil jeg ikke slutte med
> en "lille" stump, men ca ½ meter eller derover, Du lasker den sammen
> på bagsiden.
>
>
> husk at sætte soklen i spænd i mellem væggene med en kigle, mens du
> monterer lasken, så kan samlingen blive 99 % tæt.
>
>
> --
>
> Mvh
>
> per
>



Dal (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Dal


Dato : 14-10-08 20:57

Istedet for en masse små tilpassede klodser for at få soklen i vatter må man
så ikke bruge de der opklodsningskiler..

/dal


"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:hv49f41a7ac87pb1jp82vokqdqo3vbk9gu@4ax.com...
> On Tue, 14 Oct 2008 11:25:27 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>
>>Hvis nu min sokkel er så lang at jeg skal sætte flere sammen, er det så en
>>god ide at lave samlingen midt på stykket, eller er det ligegyldigt om det
>>er i den ene ende eller hvordan det nu passer.
>
> jeg plejer at gøre det som det nu passer, dog vil jeg ikke slutte med
> en "lille" stump, men ca ½ meter eller derover, Du lasker den sammen
> på bagsiden.
>
>
> husk at sætte soklen i spænd i mellem væggene med en kigle, mens du
> monterer lasken, så kan samlingen blive 99 % tæt.
>
>
> --
>
> Mvh
>
> per
>



Per H (14-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 14-10-08 23:00

On Tue, 14 Oct 2008 21:57:05 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>Istedet for en masse små tilpassede klodser for at få soklen i vatter må man
>så ikke bruge de der opklodsningskiler..

Du skal skiære i bunden af solken så den ligger ned til fliserne, og
så den er i vage.

Bagsolken tætter du bare på plast kigler,, Gi dem et klat lim, når det
hele står der.
--

Mvh

per


Dal (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Dal


Dato : 15-10-08 07:33

Jeg har et afløb lige foran, midt for, frontsoklen,,, her "gaber" soklen det
er her jeg vil understøtte med kiler ?

/dal..


"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:ce5af4tln0hel6t9k6d352o2q9ijeijreq@4ax.com...
> On Tue, 14 Oct 2008 21:57:05 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>
>>Istedet for en masse små tilpassede klodser for at få soklen i vatter må
>>man
>>så ikke bruge de der opklodsningskiler..
>
> Du skal skiære i bunden af solken så den ligger ned til fliserne, og
> så den er i vage.
>
> Bagsolken tætter du bare på plast kigler,, Gi dem et klat lim, når det
> hele står der.
> --
>
> Mvh
>
> per
>



Per H (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 15-10-08 10:55

On Wed, 15 Oct 2008 08:33:05 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>Jeg har et afløb lige foran, midt for, frontsoklen,,, her "gaber" soklen det
>er her jeg vil understøtte med kiler ?

Frontstykket skal være tæt mod gulvet, Går der rør, kan du flytte
solken længere ind/ ud.

Du kan sætte kiler hvor du har lyst, bare ikke så de bliver synlige,
når du er færdig.

Kan du ik tage foto?








>/dal..
>
>
>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
>news:ce5af4tln0hel6t9k6d352o2q9ijeijreq@4ax.com...
>> On Tue, 14 Oct 2008 21:57:05 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>>
>>>Istedet for en masse små tilpassede klodser for at få soklen i vatter må
>>>man
>>>så ikke bruge de der opklodsningskiler..
>>
>> Du skal skiære i bunden af solken så den ligger ned til fliserne, og
>> så den er i vage.
>>
>> Bagsolken tætter du bare på plast kigler,, Gi dem et klat lim, når det
>> hele står der.
>> --
>>
>> Mvh
>>
>> per
>>
>
--

Mvh

per


Dal (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Dal


Dato : 15-10-08 11:07

Når nu min Sokkel står pæn og flugter mine fuger i gulvklinkerne, er der
over hele soklens længde (3,3m) en forskel på 1 lille cm fra forkant til
væg. Dette bliver der jo så også bag mine skabe og bordplade. Skal jeg leve
med det (lægge de fuge eller liste) eller skal jeg leve med at jeg retter
soklen til så den passer med væggen og ikke flugter med mine gulvklinker.

/dal


"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:ce5af4tln0hel6t9k6d352o2q9ijeijreq@4ax.com...
> On Tue, 14 Oct 2008 21:57:05 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>
>>Istedet for en masse små tilpassede klodser for at få soklen i vatter må
>>man
>>så ikke bruge de der opklodsningskiler..
>
> Du skal skiære i bunden af solken så den ligger ned til fliserne, og
> så den er i vage.
>
> Bagsolken tætter du bare på plast kigler,, Gi dem et klat lim, når det
> hele står der.
> --
>
> Mvh
>
> per
>



Carsten (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Carsten


Dato : 15-10-08 13:01

"Dal" <fup@ogfidus.com> skrev i en meddelelse
news:48f5c0ce$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> Når nu min Sokkel står pæn og flugter mine fuger i gulvklinkerne, er der
> over hele soklens længde (3,3m) en forskel på 1 lille cm fra forkant til
> væg. Dette bliver der jo så også bag mine skabe og bordplade. Skal jeg
> leve med det (lægge de fuge eller liste) eller skal jeg leve med at jeg
> retter soklen til så den passer med væggen og ikke flugter med mine
> gulvklinker.

tre muligheder som jeg ser det (hvis du gerne vil have soklen til at flugte
med fliserne)

1) stil skabe og bordplade op så de også flugter med fliserne og sæt så en
(stor) "fejeliste" på bordpladen op imod væggen for at skjule mellemrummet
som jo bliver større og større mod kanten

2) stil skabe og bordplade op så de flugter med væggen. Idet skabene nok
overlapper en del med soklen (soklens dybde er 10-15 cm mindre end skabenes
dybde ?), så vil du ikke tydeligt kunne se at skabenes overlap bliver mindre
og mindre.

3) sav bordpladen til på den lange led så den passer med væggen

Carsten

p.s. jeg ville nok vælge *ikke* at holde så meget på at soklen skulle flugte
med fugerne...

p.p.s hvad er egentlig lavet skævt i dit bryggers ? væggen eller fliserne ?



Dal (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Dal


Dato : 15-10-08 13:31

tjek om det virker http://picasaweb.google.com/henrikdal

/dal


"Dal" <fup@ogfidus.com> skrev i en meddelelse
news:48f5c0ce$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> Når nu min Sokkel står pæn og flugter mine fuger i gulvklinkerne, er der
> over hele soklens længde (3,3m) en forskel på 1 lille cm fra forkant til
> væg. Dette bliver der jo så også bag mine skabe og bordplade. Skal jeg
> leve med det (lægge de fuge eller liste) eller skal jeg leve med at jeg
> retter soklen til så den passer med væggen og ikke flugter med mine
> gulvklinker.
>
> /dal
>
>
> "Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:ce5af4tln0hel6t9k6d352o2q9ijeijreq@4ax.com...
>> On Tue, 14 Oct 2008 21:57:05 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>>
>>>Istedet for en masse små tilpassede klodser for at få soklen i vatter må
>>>man
>>>så ikke bruge de der opklodsningskiler..
>>
>> Du skal skiære i bunden af solken så den ligger ned til fliserne, og
>> så den er i vage.
>>
>> Bagsolken tætter du bare på plast kigler,, Gi dem et klat lim, når det
>> hele står der.
>> --
>>
>> Mvh
>>
>> per
>>
>
>



Per H (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 15-10-08 15:56

On Wed, 15 Oct 2008 14:30:37 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>tjek om det virker http://picasaweb.google.com/henrikdal


Det er da super, men jeg kan se at forstykket ikke er nede til
gulvfliserne ved samlingen,


--

Mvh

per


Per H (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 15-10-08 15:58

On Wed, 15 Oct 2008 14:30:37 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>tjek om det virker http://picasaweb.google.com/henrikdal

Synd at det gulvafløb sidder så tosset placeret.
du kommer jo til at gå oven på det, og uheldigt placeret i flisen.

--

Mvh

per


Dal (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Dal


Dato : 15-10-08 20:50

ja.. afløbet kunne nok være placeret bedre,, men der var den jo bare i det
gamle gulv så gør man jo det samme igen, jeg kan godt se det når du nævner
det. Der er fald nedtil risten derfor kan frontsoklen ikke komme ned til
klinken så det er her jeg mener jeg er nød til at lave lidt understøtning,
ellers for jeg et fald udaf i rummet på hele soklen.

/dal


"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:761cf4105h4pthdn0qraj0irgbqqnr0k07@4ax.com...
> On Wed, 15 Oct 2008 14:30:37 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>
>>tjek om det virker http://picasaweb.google.com/henrikdal
>
> Synd at det gulvafløb sidder så tosset placeret.
> du kommer jo til at gå oven på det, og uheldigt placeret i flisen.
>
> --
>
> Mvh
>
> per
>



Per H (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 15-10-08 22:13

On Wed, 15 Oct 2008 21:50:03 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>ja.. afløbet kunne nok være placeret bedre,, men der var den jo bare i det
>gamle gulv så gør man jo det samme igen, jeg kan godt se det når du nævner
>det. Der er fald nedtil risten derfor kan frontsoklen ikke komme ned til
>klinken så det er her jeg mener jeg er nød til at lave lidt understøtning,
>ellers for jeg et fald udaf i rummet på hele soklen.

Nej du skal skære i soklen.

Stil forsoklen i vatter ved hjælp af kiler/klodser.

tag så en klods som er lidt større end det største mellemrum, der er
mellem gulv og sokkel. Start i den ene ende med at lægge klodsen på
gulvet, og tegn en streg hele vejen langs soklen. Nu har du så en
streg, på soklen, der følger gulvet præsis. Der skal du skære.

Du er måske nødt til at skrue mellemstykkerne af.

Jeg har ledt og ledt, men kan kun finde denne, så du kan se hvordan
man lettest gør.
http://www.elmegaarden44.dk/elmeg%C3%A5rden%20097.jpg


Hvor i landet bor du?



>/dal
>
>
>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
>news:761cf4105h4pthdn0qraj0irgbqqnr0k07@4ax.com...
>> On Wed, 15 Oct 2008 14:30:37 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>>
>>>tjek om det virker http://picasaweb.google.com/henrikdal
>>
>> Synd at det gulvafløb sidder så tosset placeret.
>> du kommer jo til at gå oven på det, og uheldigt placeret i flisen.
>>
>> --
>>
>> Mvh
>>
>> per
>>
>
--

Mvh

per


Dal (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Dal


Dato : 15-10-08 22:59

Mener du at jeg skal skære i bagsoklen, tilsvarende det mellemrum jeg har
ved frontsoklen fra underkant til gulv..

jeg bor i 8620.

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:domcf45uuutvl7340sfuio23ocgd96cauc@4ax.com...
> On Wed, 15 Oct 2008 21:50:03 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>
>>ja.. afløbet kunne nok være placeret bedre,, men der var den jo bare i det
>>gamle gulv så gør man jo det samme igen, jeg kan godt se det når du nævner
>>det. Der er fald nedtil risten derfor kan frontsoklen ikke komme ned til
>>klinken så det er her jeg mener jeg er nød til at lave lidt understøtning,
>>ellers for jeg et fald udaf i rummet på hele soklen.
>
> Nej du skal skære i soklen.
>
> Stil forsoklen i vatter ved hjælp af kiler/klodser.
>
> tag så en klods som er lidt større end det største mellemrum, der er
> mellem gulv og sokkel. Start i den ene ende med at lægge klodsen på
> gulvet, og tegn en streg hele vejen langs soklen. Nu har du så en
> streg, på soklen, der følger gulvet præsis. Der skal du skære.
>
> Du er måske nødt til at skrue mellemstykkerne af.
>
> Jeg har ledt og ledt, men kan kun finde denne, så du kan se hvordan
> man lettest gør.
> http://www.elmegaarden44.dk/elmeg%C3%A5rden%20097.jpg
>
>
> Hvor i landet bor du?
>
>
>
>>/dal
>>
>>
>>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>news:761cf4105h4pthdn0qraj0irgbqqnr0k07@4ax.com...
>>> On Wed, 15 Oct 2008 14:30:37 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>>>
>>>>tjek om det virker http://picasaweb.google.com/henrikdal
>>>
>>> Synd at det gulvafløb sidder så tosset placeret.
>>> du kommer jo til at gå oven på det, og uheldigt placeret i flisen.
>>>
>>> --
>>>
>>> Mvh
>>>
>>> per
>>>
>>
> --
>
> Mvh
>
> per
>



Per H (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 15-10-08 23:53

On Wed, 15 Oct 2008 23:59:12 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>Mener du at jeg skal skære i bagsoklen, tilsvarende det mellemrum jeg har
>ved frontsoklen fra underkant til gulv..

nej skær kun i fronten

Bagsoklen laver du et par cm mindre, så der kan du bare kile den op,
så den er i vage. derefter monterer du mellemstykkerne.







>>>news:761cf4105h4pthdn0qraj0irgbqqnr0k07@4ax.com...
>>>> On Wed, 15 Oct 2008 14:30:37 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>>>>
>>>>>tjek om det virker http://picasaweb.google.com/henrikdal
>>>>
>>>> Synd at det gulvafløb sidder så tosset placeret.
>>>> du kommer jo til at gå oven på det, og uheldigt placeret i flisen.
>>>>
>>>> --
>>>>
>>>> Mvh
>>>>
>>>> per
>>>>
>>>
>> --
>>
>> Mvh
>>
>> per
>>
>
--

Mvh

per


Per H (16-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 16-10-08 03:56

On Wed, 15 Oct 2008 23:59:12 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>
>jeg bor i 8620.
>
>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

lyder som jylland, så er det langt væk, ellers ku jeg lave det for
dig.


--

Mvh

per


Per H (15-10-2008)
Kommentar
Fra : Per H


Dato : 15-10-08 13:32

On Wed, 15 Oct 2008 12:07:11 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:

>Når nu min Sokkel står pæn og flugter mine fuger i gulvklinkerne, er der
>over hele soklens længde (3,3m) en forskel på 1 lille cm fra forkant til
>væg. Dette bliver der jo så også bag mine skabe og bordplade. Skal jeg leve
>med det (lægge de fuge eller liste) eller skal jeg leve med at jeg retter
>soklen til så den passer med væggen og ikke flugter med mine gulvklinker.



du kan lægge en skureliste på bagvæg ved bordplade.







>/dal
>
>
>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
>news:ce5af4tln0hel6t9k6d352o2q9ijeijreq@4ax.com...
>> On Tue, 14 Oct 2008 21:57:05 +0200, "Dal" <fup@ogfidus.com> skrev:
>>
>>>Istedet for en masse små tilpassede klodser for at få soklen i vatter må
>>>man
>>>så ikke bruge de der opklodsningskiler..
>>
>> Du skal skiære i bunden af solken så den ligger ned til fliserne, og
>> så den er i vage.
>>
>> Bagsolken tætter du bare på plast kigler,, Gi dem et klat lim, når det
>> hele står der.
>> --
>>
>> Mvh
>>
>> per
>>
>
--

Mvh

per


Ivan (08-10-2008)
Kommentar
Fra : Ivan


Dato : 08-10-08 15:59

Dav

Det afhænger lidt af hvad der er for et køkken/skabselementer du skal have
sat op.
Jeg har lige sat et nyt køkken ind, HTH, det har ben der kan justeres i
højen og så er der en kliksokkel med. Det er utroligt nemt at arbejde med.

Men som du kan se, i tråden, er der mange muligheder for at sætte sokkel
fast.


Dal (08-10-2008)
Kommentar
Fra : Dal


Dato : 08-10-08 16:16

ok...tak jeg vælger at forankre til gulvet

/dal


"Ivan" <dur@ikketil.noget> skrev i en meddelelse
news:48eccacc$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> Dav
>
> Det afhænger lidt af hvad der er for et køkken/skabselementer du skal have
> sat op.
> Jeg har lige sat et nyt køkken ind, HTH, det har ben der kan justeres i
> højen og så er der en kliksokkel med. Det er utroligt nemt at arbejde med.
>
> Men som du kan se, i tråden, er der mange muligheder for at sætte sokkel
> fast.



SB (08-10-2008)
Kommentar
Fra : SB


Dato : 08-10-08 21:44


"Dal" <fup@ogfidus.com> skrev i en meddelelse
news:48ecce83$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> ok...tak jeg vælger at forankre til gulvet
>
> /dal

Min blev skummet fast med det samme som man skummer mellem dørkarm og mur
ville ikke bore da jeg ikke havde nogen ide om hvor rørene til gulvvarmen
gik

Søren



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste