| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Hvad gav alle de vejudvidelser så? Fra : Ivan Madsen | 
  Dato :  06-10-08 17:30 |  
  |   
            Ja OK - vi har ikke set den fulde effekt på M3 endnu, men følgende er
 min erfaring som nordgående om morgenen og sydgående om aftenen.
 Køge Bugt er stort set fin-fin - jow, vi ruller lidt stille fra Solrød
 S til rastepladsen for så at få lidt fart på og så går det lidt ned
 igen ved Greve N. (nogle glemmer åbenbart af afkørslen er der hver
 morgen) - Det er nu også et mærkeligt sted 4 spor bliver til 5 (hvor
 de to til højre er mod M4 og de tre til venstre mod
 M3/Amager/Sverige), hvor de fra Greve N kommer ned i det inderste - og
 de skal to spor til venstre på en kort strækning, hvis ikke de vil
 "slæbes" med op ad M4. Samtidig fyldes op fra venstre fordi "alle"
 skal overhale den sidste bil før de trækker 1-2-3 spor til højre. 
 M3 klumper som oftest omkring Roskildevej og ruller stille til vi
 kører i 2 spor op forbi Jyllingevej og så igen en mindre klump, når de
 fra Jyllingevej kommer til.
 Så går det go-fint op forbi Hillerødmotorvejen (hvor der ellers under
 vejarbejdet ofte var klumper). 
 Sydgående er det en katastrofe, at det 3. spor endnu ikke er åbent
 forbi Hillerødmotorvejen (men jeg frygter køen forbi Frederikssundsvej
 bare bliver det værre). Ellers er der på det tidspunkt jeg kører som
 sådan ingen problemer - måske en lille klump ved Greve S. 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Fister Løgsovs (06-10-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Fister Løgsovs | 
  Dato :  06-10-08 17:48 |  
  |   
            Ivan Madsen forklarede den 06-10-2008:
 > Ja OK - vi har ikke set den fulde effekt på M3 endnu, men følgende er
 > min erfaring som nordgående om morgenen og sydgående om aftenen.
 > Køge Bugt er stort set fin-fin - jow, vi ruller lidt stille fra Solrød
 > S til rastepladsen for så at få lidt fart på og så går det lidt ned
 > igen ved Greve N. (nogle glemmer åbenbart af afkørslen er der hver
 > morgen) - Det er nu også et mærkeligt sted 4 spor bliver til 5 (hvor
 > de to til højre er mod M4 og de tre til venstre mod
 > M3/Amager/Sverige), hvor de fra Greve N kommer ned i det inderste - og
 > de skal to spor til venstre på en kort strækning, hvis ikke de vil
 > "slæbes" med op ad M4. Samtidig fyldes op fra venstre fordi "alle"
 > skal overhale den sidste bil før de trækker 1-2-3 spor til højre. 
 > M3 klumper som oftest omkring Roskildevej og ruller stille til vi
 > kører i 2 spor op forbi Jyllingevej og så igen en mindre klump, når de
 > fra Jyllingevej kommer til.
 > Så går det go-fint op forbi Hillerødmotorvejen (hvor der ellers under
 > vejarbejdet ofte var klumper). 
 > Sydgående er det en katastrofe, at det 3. spor endnu ikke er åbent
 > forbi Hillerødmotorvejen (men jeg frygter køen forbi Frederikssundsvej
 > bare bliver det værre). Ellers er der på det tidspunkt jeg kører som
 > sådan ingen problemer - måske en lille klump ved Greve S. 
 
 Som bosat op af M3, oplever jeg væsentligt mindre støjgener.
 Det virker som om at trafikken triller bedre, så der ikke er så mange 
 starter, som vist er dem der kan høres mest.
 Kai
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ivan Madsen (06-10-2008) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ivan Madsen | 
  Dato :  06-10-08 18:30 |  
  |   
            On Mon, 06 Oct 2008 18:48:17 +0200, Fister Løgsovs <None@invalid.za>
 wrote:
 
 >Ivan Madsen forklarede den 06-10-2008:
 >> Ja OK - vi har ikke set den fulde effekt på M3 endnu, men følgende er
 >> min erfaring som nordgående om morgenen og sydgående om aftenen.
 >> Køge Bugt er stort set fin-fin - jow, vi ruller lidt stille fra Solrød
 >> S til rastepladsen for så at få lidt fart på og så går det lidt ned
 >> igen ved Greve N. (nogle glemmer åbenbart af afkørslen er der hver
 >> morgen) - Det er nu også et mærkeligt sted 4 spor bliver til 5 (hvor
 >> de to til højre er mod M4 og de tre til venstre mod
 >> M3/Amager/Sverige), hvor de fra Greve N kommer ned i det inderste - og
 >> de skal to spor til venstre på en kort strækning, hvis ikke de vil
 >> "slæbes" med op ad M4. Samtidig fyldes op fra venstre fordi "alle"
 >> skal overhale den sidste bil før de trækker 1-2-3 spor til højre. 
 >> M3 klumper som oftest omkring Roskildevej og ruller stille til vi
 >> kører i 2 spor op forbi Jyllingevej og så igen en mindre klump, når de
 >> fra Jyllingevej kommer til.
 >> Så går det go-fint op forbi Hillerødmotorvejen (hvor der ellers under
 >> vejarbejdet ofte var klumper). 
 >> Sydgående er det en katastrofe, at det 3. spor endnu ikke er åbent
 >> forbi Hillerødmotorvejen (men jeg frygter køen forbi Frederikssundsvej
 >> bare bliver det værre). Ellers er der på det tidspunkt jeg kører som
 >> sådan ingen problemer - måske en lille klump ved Greve S. 
 >
 >Som bosat op af M3, oplever jeg væsentligt mindre støjgener.
 >Det virker som om at trafikken triller bedre, så der ikke er så mange 
 >starter, som vist er dem der kan høres mest.
 >Kai
 >
 
 Måske også væsentlig bedre støjafskærmning samt støjfri asfalt - det
 hjælper alt sammen. Men på store dele ruller det lidt bedre end
 tidligere - især forbi Hillerødmotorvejen, hvor det ofte var en
 gættekonkurrence, hvor man skulle af. 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |