Meddelelsesfiltre...på den nemme må
Fra : Carsten Riis

Dato : 07-10-08 14:47

Hej alle

I Outlook er det dejlig nemt at lave et beskedregel ved at højreklikke
og sige, at reglen skal oprettes.

Er det mig som er blind eller eksisterer den mulighed ikke med
Thunderbird?
Skal man ud og rode med tilføjelser af mere eller mindre lødig karakter
for at få den facilitet?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Holst

Dato : 07-10-08 14:52

Carsten Riis wrote:

> [...]
> Thunderbird?
> Skal man ud og rode med tilføjelser af mere eller mindre lødig karakter

Næh, du vælger bare Message -> Create Filter from Message.

Det undrer mig egentlig, at den ikke er nævnt, når man højreklikker. Men
det er den ikke.

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-10-08 16:04

Holst skrev den 07-10-2008 15:52:

> Næh, du vælger bare Message -> Create Filter from Message.

stadigvæk alt for besværlig (eller der en tastaturgenvej?

Kan man slå meddelelsesregler sammen eller bare tilføje en afsender til
et allerede eksisterende filter?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Holst

Dato : 07-10-08 16:34

Carsten Riis wrote:

> stadigvæk alt for besværlig (eller der en tastaturgenvej?
>
> Kan man slå meddelelsesregler sammen eller bare tilføje en afsender til
> et allerede eksisterende filter?

Jeg må indrømme, at jeg ikke gider bruge filtre. Thunderbirds filtre er
ikke gode nok til mig.

Men tag et nærmere kig på Tools -> Message Filters...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-10-08 16:52

Carsten Riis skrev:

>Kan man slå meddelelsesregler sammen eller bare tilføje en afsender til et
>allerede eksisterende filter?

Du kan godt føje en ekstra afsender til et eksisterende filter

Det kan gøres på samme måde som man kan lave et killfilter, det er bl.a.
beskrivet i
http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news/browse_thread/thread/cfb210d299760621/d6ca1a245ff993ec?hl=da&lnk=st&q=#d6ca1a245ff993ec

--
Ivan V. Klattrup