Gmail der virker?
Fra : Henrik 8600

Dato : 06-10-08 21:14

Jeg har Telmore og en SE C702 med nyeste opdatering.

Jeg vil gerne ha Gmail til at virke, helst med IMAP, men pop som plan B.

Mener selv at jeg har prøvet ALT, og det virker ikke...

Det skal være med en ægte mailklient, ikke gmails engen app. den virker
nemlig heller ikke.

Findes der en mailklient man kan bruge på en SE C702, gerne noget i stil med
Thunderbird eller Outlook Express...

Mvh Henrik

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-10-08 22:14

>Det skal være med en ægte mailklient, ikke gmails engen app. den virker
>nemlig heller ikke.

Jeg kan ikke hjælpe dig med opsætningen af telefonen's klient, men
gmails egen app. virker.

Jeg gætter på den vil have dig til at logge ind konstant og glemmer
dit password?

Fra : Morten Raahede Knuds~

Dato : 07-10-08 18:50

Hej Martin

Jeg har dette problem på SE W810i. Er det noget, man kan gøre noget ved?

mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-10-08 21:38

On Tue, 7 Oct 2008 19:49:32 +0200, "Morten Raahede Knudsen"
<mrkmrk@fjerndette.galnet.dk> wrote:

>Hej Martin
>
>Jeg har dette problem på SE W810i. Er det noget, man kan gøre noget ved?

Ja da

Eller rettere: Jeg kender kun til det mht TDC/Telmore og lign.

Du skal have en opkaldsprofil der hedder STREAMIN. Ved Telmore kan den
tilsendes. Du kan også lave den selv ved at dit opkaldsnummer ændres
til "internet".

Jeg har min telefon sat op således at den interne browser bare bruger
GRPS Wap profilen man får tilsendt og alle javaapp's bruger min egen
profil som slet og ret ringer op til "internet" og intet andet.

Prøv - men som sagt ved ikke om det virker andre steder end på TDC's
net

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-10-08 22:44

Martin Johansen [6000] skrev:

> Du skal have en opkaldsprofil der hedder STREAMIN. Ved Telmore kan den
> tilsendes.

Sender Telmore osse til eks-kunder?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-08 22:49

On Tue, 7 Oct 2008 23:44:09 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Sender Telmore osse til eks-kunder?

Næh, men du laver bare en ny profil med "internet" som de nummer der
kaldes op til

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-10-08 07:40

Martin Johansen [6000] skrev:

> Næh, men du laver bare en ny profil med "internet" som de nummer der
> kaldes op til

Hmnn...lyder teknisk!

Ka være jeg finder ud af det en dag
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-10-08 10:44

On Thu, 9 Oct 2008 08:40:15 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Hmnn...lyder teknisk!
>
>Ka være jeg finder ud af det en dag

Det er noget med du har UnoTel? Prøv at tjekke om de har en
"internet" profil eller lign. eller en "email" profil. Det kan være
det virker.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-10-08 11:16

Martin Johansen [6000] skrev:

> Det er noget med du har UnoTel?

Ja, dét ka jeg dårligt nægte!

> Prøv at tjekke om de har en
> "internet" profil eller lign. eller en "email" profil.

Hvis du mener på deres hp så tvivler jeg (jeg er i det mindste ikke faldet
over det) - al opsætning foregår via TDC.

> Det kan være
> det virker.

Jo - men det skal nok pindes mere ud før jeg ved what to do
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik 8600

Dato : 08-10-08 14:37

Ja, det er et af problemerne, hvordan undgår man at den logger af hele
tiden,
man når jo ikke engang at læse en mail...

Mvh Henrik

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-08 22:50

On Wed, 8 Oct 2008 15:37:25 +0200, "Henrik 8600" <dk8008@hotmail.com>
wrote:

>Ja, det er et af problemerne, hvordan undgår man at den logger af hele
>tiden,
>man når jo ikke engang at læse en mail...

Hvis du gør som jeg skrev til Morten så burde problemerne være væk.

Jeg har oplevet det med W810i, W610i samt K660i - alle sammen på TDC's
net og alle har haft samme problem hvis jeg benyttede standard GPRS
profilen.