Erfaringer med Bibob
Fra : Optimus Prime

Dato : 06-10-08 10:40

Hvad er dommen, spiller det bare - er det kun okay eller hvordan?

Skal kun bruge det til sms, mms og en smule tale - virker som det
absolut billigste til mit behov... men er det FOR billigt er jeg nervøs for?

Umiddelbart er der jo kendte navne bag og deres hjemmeside virker rigtig
god - ikke noget under tæppet, bare tingene som de er

Fra : Per

Dato : 06-10-08 13:56

Optimus Prime wrote:
> [...]
> Umiddelbart er der jo kendte navne bag og deres hjemmeside virker
> rigtig god - ikke noget under tæppet, bare tingene som de er

Jeg har brugt dem i et års tid nu - og der har aldrig været nogen prob. med
dem overhovedet.

God online service og det hele virker bare.

Kan anbefales.

/ Per

Fra : Anders

Dato : 06-10-08 14:27

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Umiddelbart er der jo kendte navne bag og deres hjemmeside virker rigtig
> god - ikke noget under tæppet, bare tingene som de er¨

Er det nu også det billigste ?

Fra : Anders

Dato : 06-10-08 14:33

Hvormange MMS'er regner du ca. med at skulle sende pr. måned ?

Skal du sende mere end 100 så er det ikke Bibob du skal vælge, men derimod
TDC's MaxSMS+ (for der er begge ting gratis).

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-10-08 17:12

Anders skrev den 06-10-2008 15:32:
> Hvormange MMS'er regner du ca. med at skulle sende pr. måned ?
>
> Skal du sende mere end 100 så er det ikke Bibob du skal vælge, men derimod
> TDC's MaxSMS+ (for der er begge ting gratis).

Og hvad betaler du så for denne gratis ydelse?

Bemærk: det er et trickspørgsmål.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Anders

Dato : 06-10-08 17:50

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvad betaler du så for denne gratis ydelse?
>
> Bemærk: det er et trickspørgsmål.
>

> --
> Med venlig hilsen
> Carsten Riis
> www.de3faktorer.dk
> Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.

Ved det ikke, for jeg har ikke MaxSMS+ fra TDC.

Fra : Jørgen

Dato : 06-10-08 16:59

> [...]
>
> Umiddelbart er der jo kendte navne bag og deres hjemmeside virker rigtig god - ikke
> noget under tæppet, bare tingene som de er

Jeg har haft dem et par måneder nu og har absolut ikke oplevet nogen
problemer. Tværtimod har de været meget hurtige ved support en enkelt
gang i starten jeg skulle have noget ændret i forbindelse med opsætning
og synkronisering af min telefon.
Vedr. dækning har jeg heller ikke haft problemer, men kommer dog heller
ikke ud i alle kroge af landet.
Min datter har også BiBob uden problemer ved jeg, da jeg netop spurgte
hende i lørdags om hun var tilfreds med hendes abonnement.

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-10-08 17:11

Optimus Prime skrev den 06-10-2008 11:39:
> [...]
>
> Skal kun bruge det til sms, mms og en smule tale - virker som det
> absolut billigste til mit behov... men er det FOR billigt er jeg nervøs

tja, bibob's service kører bare derudaf....
nogen gange (ca. 2. måned) sker det dog, at man får fornemmelsen, at
SMS'er bliver tilbageholdt indtil dagens første opkald er foretaget.
Det opdager man også, når man vil sende en sms, så bliver den
afvist...så foretager man lige et lille opkald, så vupti, så kommer alle
de tilbageholdte SMS'er dryssende og man har igen adgang til alt det SMS
man har lyst til.

Nogen vil mene, at det er en stor problem, men det syntes jeg nu ikke
det er. sådan er vi heldigvis forskellige.

> Umiddelbart er der jo kendte navne bag og deres hjemmeside virker rigtig
> god - ikke noget under tæppet, bare tingene som de er

nemmerlig.

Jeg er fuldt tilfreds. Og slipper for verdens mærkeligste postering på
en telefonregning. En afgift som ryger ned i teleselskabets lomme.
Afgifter er mig bekendt noget som man staten opkræver eller man får i
straf, når man fx parkerer ulovligt eller ikke har rejsehjemmel på sig i
offentlig transport.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : BorreBoy

Dato : 06-10-08 18:05

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Umiddelbart er der jo kendte navne bag og deres hjemmeside virker rigtig
> god - ikke noget under tæppet, bare tingene som de er

Det eneste negative (efter min mening) er de kører på Sonofons netværk.
Personligt ville jeg vælge www.happiimobil.dk i stedet. De kører på TDCs
net.
Tjek evt. www.mastedatabasen.dk og se hvilken operatør der er nærmest dit
hus/arbejde.

Fra : Per

Dato : 07-10-08 07:13

Optimus Prime wrote:
> [...]
> Umiddelbart er der jo kendte navne bag og deres hjemmeside virker
> rigtig god - ikke noget under tæppet, bare tingene som de er

Bibob er et meget innovativt selskab - nok de eneste der gør noget først i
den her branch.

Du kan takke Bibob for at priserne er sat ned - det var fx. første selskab
uden opkaldsafgift.

Der skete intet før Bibob kom på banen - TDC gør fx. ALDRIG noget af sig
selv, med mindre konkurrencen tvinger dem til det.

/ Per
--
Tak fordi du valgte Bibob.

Fra : Snuden

Dato : 08-10-08 19:10

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Der skete intet før Bibob kom på banen - TDC gør fx. ALDRIG noget af sig
> selv, med mindre konkurrencen tvinger dem til det.

Ikke helt rigtigt. Det nu hedengangne Mobilix (Orange) var såvidt jeg
erindrer det første selskab der ikke havde opkaldsafgift.

Snuden

Fra : skibber

Dato : 07-10-08 13:55

On 06-10-2008 11:39:33, Optimus Prime wrote:
> [...]
>
> Umiddelbart er der jo kendte navne bag og deres hjemmeside virker rigtig
> god - ikke noget under tæppet, bare tingene som de er

Ingen problemer,har brugt dem siden
de startede.

/skibber

Fra : Jan Riber

Dato : 08-10-08 22:48

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen
> Hvad er dommen, spiller det bare - er det kun okay eller
> hvordan?

Jeg sprang fra Telmore da BiBob startede og har ikke haft nogen
problemer. Dog syntes jeg at TDC`s (Telmore) netværk virker mere
stabilt end Sonofons (BiBob), men det er muligvis et
religions-spørgsmål?

Vh. Jan