Hvilken S.E. har en god lyd?
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 05-10-08 08:09

Hey
Jeg vil ud og købe en SonyEricson mobiltlf. evt. brugt. Vil købe en
"W"-model - da jeg går efter noget "transportabelt lyd". Hvad kan i
anbefale - evt. også gerne løse højtalere.
På forhånd tak

Jørn

Fra : Anders

Dato : 05-10-08 10:33

"Jørn N. Andersen (slet 84Z4X)" <jna@84Z4Xc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "W"-model - da jeg går efter noget "transportabelt lyd". Hvad kan i
> anbefale - evt. også gerne løse højtalere.

''W'' modellerne fra SE har somregel god lyd, da de er baseret til at høre
musik på..

Hvilken model du skal købe må være op til dig selv, men pas på med at købe
brugt, for du ved ikke med 100% sikkerhed, hvad du får.

Når du har besluttet dig for hvilken model du vil have, så bør du
sammenligne priserne på nettet, med priserne i en alm. butik, for der kan
være forskelle.

En model du kunne kigge efter er en W890i.
- Den er ganske OK.

Købte selv en, i den lokale TDC butik, da priserne var ens ift.
mobilpriser.dk på daværende tidspunkt.