Uberettiget trussel om tilhold
Fra : Bo Warming

Dato : 06-10-08 17:39

Uberettiget trussel om tilhold

Hvis jeg havde været på nogen måde blufærdighedskrænkende på fortovet nær
børnehaven, havde der været basis for at true mig med tilhold. Nuværende
trusel vil ingen domstol kunne føre ud i livet

Jeg klagede til Statsadvokaten og han indrømmede at jeg havde aldrig været
nær ved at bryde nogen §

Jeg må regne med internetcitater er opdigt da jeg ikke har været nogen af
dem forelagt, - så det er nok løgn.

Min synd består i at være mig selv på offentlig areal, der tilhører os alle
lige meget.

Børnehavelederen angiver to bevæggrunde

1.. at forældre har klaget
2.. jeg har skrevet et eller andet på nettet som man "ikke vil lægge børn
til"

Politi og børnehaveleder har begået kæmpefejl ved ikke at henvise forældre
til at tale med mig. Kun i en sag med offentlig påtale skal staten være
bussemand

Har jeg begået nogen fejl.? Der bør være en decentral retsafgørelse, men de
bør være offentlige så man læser alt, hvad man er anklaget for- hvad siges
bag din ryg skal ikke kunne have betydning

Nazier gik i korte bukser

Når politi truede med tilhold, angav de som grund, at jeg havde foræret et
barn en isterning gennem trådnettet

Jeg spurgte pædagoger om tilladelse og fik det

Rygte om ingen bukser har Statsadvokaten afvist indirekte ved ikke at
besvare mit spørgsmål om jeg var i nærheden af at overtråde en lov-§ .

Hans lange svarbrev berører slet ikke fejl fra min side - for der er ingen.
Jeg har aldrig været uden bukser på børnehavens fortov eller lignende sted -
og i min egen have har jeg lov til at være det.

Hvis politiet frygtede vold mod mig fra forælderside , ku de ha nævnt det

Sagen er ikke forældet, fordi jeg svarede skriftligt straks efter

Sagen stiller ET AFGØRENDE SPØRGSMÅLSTEGN ved om vi har ytringsfrihed når
man grundløst kan få idømt beskåret eksistensret i det offentlige grum - og
sent har man oplyst dette og vi bør have offentlighed i retsvæsenet

Måske man fandt det Hitlerjugendagtigt , at jeg året rundt går i shorts.

Jeg famler i blinde- - systemet er partisk dvs retsstridigt

Modparten har alle akter, jeg fik de vigtigste et år efter politiets straf
(trussel om tilhold) mod mig