En ny til familien...
Fra : Dak

Dato : 06-10-08 17:38

en af mine venner får højst sandsynligt kørekort fredag formiddag og om
efter middagen skal han ud og kigge på cykel.

Han har fået øje på en Suzuki GSX750F fra 04. Så hvad skal han være
opmærksom på ved denne model?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : kim.svensson@tdcadsl~

Dato : 06-10-08 22:24

On Mon, 06 Oct 2008 18:37:48 +0200, Dak <dak_n@hotmail.com> wrote:

At den er for stor til at starte med !

MVH

BMW R100RS 1977
MZ ETZ 301 Saxon Fun - Velorex 562
MZ ES 150-1 1974
MZ TS 150 1981
MZ ETS 250 1972
MZ ETZ 250 1986
MZ ETZ 250 Saxon Tour 1994

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-10-08 00:41

<kim.svensson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 06 Oct 2008 18:37:48 +0200, Dak <dak_n@hotmail.com> wrote:
>
> At den er for stor til at starte med !

Syntes også at den er lige "volsom"/tung nok til en begynder ......

Men ellers fejler den vel ikke noget, gennem prøvet teknik ........

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Rene´

Dato : 07-10-08 00:52

On 7 Okt., 01:41, "Dennis Hellan Pedersen" skrev:

> Syntes også at den er lige "volsom"/tung nok til en begynder ......
>
> Men ellers fejler den vel ikke noget, gennem prøvet teknik ........

Det er også det jeg har fået at vide fra ejere af den. Kører godt, men
er meget tung at danse med i forhold til mere moderne motorcykler.

Fra : Ole Hansen

Dato : 07-10-08 09:01

Dak wrote:

> Han har fået øje på en Suzuki GSX750F fra 04. Så hvad skal han være
> opmærksom på ved denne model?

Som andre også skriver, så er der ikke alverden at udsætte på den
teknisk - den har været i produktion de sidste 2-300 år (sådan ca) så de
værste børnesygdomme er nok ryddet ud..

Når det så er sagt, så kunne jeg aldrig drømme om at anbefale sådan en
"færge" til en begynder. Jeg synes, han skal prøve en tur på den og
prøve et par alternativer. Min absolutte favorit er Kawasaki ER-6F, som
kom som "knaldtilbud" - uden ABS-bremser dog.

--
Ole Hansen