Sandblæsning af MC stel
Fra : Nicolai N

Dato : 05-10-08 22:09

Hej!

Er der nogen der kan anbefale et godt sted i københavnsområdet eller omegen
hvor jeg kan få et mc stel og måske andre smådele sandblæst?
Er der derudover nogen som har erfaring med hvad prisniveauet er for
sandblæsning af et mc stel?

Mvh

Nicolai

Fra : StreetFighter

Dato : 05-10-08 22:29

On Sun, 5 Oct 2008 23:09:27 +0200, Nicolai N wrote:

> Er der derudover nogen som har erfaring med hvad prisniveauet er for
> sandblæsning af et mc stel?

Det bør kunne gøres for ca kr.250

Huske at fjerne lejer og lejepander.

Dem som jeg brugte er alle lukkede nu, så kan ikke anbefale nogen. Måske
lavede de for meget sort

--
Wheelies er min passion

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-08 22:29

StreetFighter skrev:

> Huske at fjerne lejer og lejepander.

Igennem kronrøret kan man sætte en lang bolt med fladskiver på i begge
ender.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-10-08 22:26

On Sun, 5 Oct 2008 23:09:27 +0200, "Nicolai N" <nicolai@neesgaard.dk>
wrote:

Hej Nicolai

> [...]
>hvor jeg kan få et mc stel og måske andre smådele sandblæst?
>Er der derudover nogen som har erfaring med hvad prisniveauet er for

Jeg har tidligere benyttet dette firma:

Hørskætten 32, Klovtofte
2630 Taastrup
valby.sand-glas@mail.dk
Tlf: 43 99 45 12
Fax: 43 99 42 12

Jeg har ingen erindring om prisniveauet.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-10-08 06:40

Nicolai N wrote:
> [...]
> omegen hvor jeg kan få et mc stel og måske andre smådele sandblæst?
> Er der derudover nogen som har erfaring med hvad prisniveauet er for

Metacoat nordpå (er btw. verdensmestre i pulverlak) Ellers Gladsaxe
metalsliberi.

--
vh
Torben

Fra : Thomas Makro

Dato : 06-10-08 03:41

On Oct 6, 7:39 am, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Metacoat nordpå (er btw. verdensmestre i pulverlak) Ellers Gladsaxe
> metalsliberi.

Jeg har også brugt Gladsaxe dengang jeg boede i Kbh. Godt nok ikke til
stel, men fælge, og det blev rigtig flot arbejde. Men vælg du den
nærmeste metal-geschæft, mon ikke de alle sammen kan finde ud af at
sandblæse... hvor schwært ka' det vær'...

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-08 16:33

On Mon, 6 Oct 2008 02:40:46 -0700 (PDT), Thomas Makro wrote:

> sandblæse... hvor schwært ka' det vær'...

Faktisk så svært at en bekendt efterfølgende en sandblæsning ikke kunne
montere motoren Så meget var stelrørene "smedet" ud, á flere mm.
front/bag afstand mellem ophæng. Så nej, ikke alle kan finde ud af at
sandblæse. :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
25-8-08

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 06-10-08 17:13

meddelelse news:3s5td002q48w$.1uee04ta4y1yj$.dlg@40tude.net...

> [...]
> montere motoren Så meget var stelrørene "smedet" ud, á flere mm.
> front/bag afstand mellem ophæng. Så nej, ikke alle kan finde ud af at

Jeg har hørt om sandstøbt gods, det er en meget almindelig metode.
Føjer du nu sandsmedet til min begrebs-sfære??
Det hedder måske endda "tryk-sandsmedet"?

--
Michael D

Fra : Nicolai N

Dato : 06-10-08 11:37

Mange tak for alle jeres svar. Jeg har haft ringet til en af dem nu og det
lader til at prisen i dag er 300-350 kr.

Fra : Kell Petersen

Dato : 09-10-08 09:41

> Mange tak for alle jeres svar. Jeg har haft ringet til en af dem nu og det
> lader til at prisen i dag er 300-350 kr.

Håber at du vender tilbage med en kommentar om resultatet.
Og hvem du brugte.
Især hvis resultatet er godt

Har nemlig et stel som trænger.
mvh
kell

Fra : olle

Dato : 16-10-08 17:46

Nicolai N wrote:
> [...]
> omegen hvor jeg kan få et mc stel og måske andre smådele sandblæst?
> Er der derudover nogen som har erfaring med hvad prisniveauet er for

Prøv at se om du ikke kan finde et sted hvor de
bruger nøddeskaller, jeg slås lige nu med 8 mm
gevind som er blevet 7,5 mm udvendig og 8,5 indvendig

;-(

Ole

Fra : jesper bek

Dato : 25-10-08 13:04

prøv bagsværd-farum industrilakering
tlf 44959111 -han både sandblæser og maler
pulverlak og alm lak firmaet ligger i farum

Fra : olle

Dato : 30-10-08 17:39

jesper bek (slet 3YOGU) wrote:
> prøv bagsværd-farum industrilakering
> tlf 44959111 -han både sandblæser og maler
> pulverlak og alm lak firmaet ligger i farum

Jeg /har/ jo netop fået sandblæst og lakeret mit stel

Ole