Superspeed
Fra : Finn

Dato : 05-10-08 12:02

Hej

Er der nogen der har sejlet med de nye
SuperSpeed-færger fra Hirtshals, og hvordan er
forholdene for MC-ister.
De "gamle" færger var OK efter min mening.

Jeg læste i Turing-nyt om Hanstholm-færgen, og
den/dem vil jeg da aldrig benytte hverken med MC
eller bil.

Finn VFR800

Fra : Henning

Dato : 07-10-08 22:28

"Finn" <autzen(fjern)@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har sejlet med de nye
> SuperSpeed-færger fra Hirtshals, og hvordan er
> forholdene for MC-ister.

Hvad specielt tænker du på ? Jeg er lige kommet hjem fra en tur i Norge
og
har sejlet med den færge.
Jeg har nogle billeder jeg kan sende dig, af hvordan de bliver spændt
fast,
hvis det er det du tænker på ?

> Jeg læste i Turing-nyt om Hanstholm-færgen, og
> den/dem vil jeg da aldrig benytte hverken med MC
> eller bil.

Den var jeg med i foråret og fandt det da også ok ud over at personalet
insisterede på at spænde mc'en fast. Det ville jeg nu hellere selv have
gjort.
Men den rute sejler ikke mere, så det er ikke noget problem længere

mvh
Henning

Fra : Finn

Dato : 08-10-08 15:55

> [...]
> fast, hvis det er det du tænker på ?
>
> Nå`e det var bare en generel opfattelse af hvordan vi bliver behandlet.
Jeg mener iøvrigt at både Color-Line og Stena-Line behandler os godt.
Du må gerne sende billeder til mig, så jeg kan være lidt forberedt
næste gang vi tager til Norge.

Hilsen Finn VFR800

Fra : Henning

Dato : 07-10-08 22:30