brugte dele
Fra : Per Christiansen

Dato : 05-10-08 08:35

Hej jeg skal købe en brugt Yamaha tr1 motor den model med kadang.

Er de nogen der har nogle link til sider i udlandet inden for eu hvor man
kan
købe brugte dele til motorcykler, eller totalskadede cykler eller ophugger
man
kan kuntakte.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 05-10-08 09:26

Per Christiansen skrev den 05 okt 2008 i

> [...]
> hvor man kan
> købe brugte dele til motorcykler, eller totalskadede cykler eller

Der er en enkelt TR1ér på ebay.de
Yamaha TR1 TR 1 V-TWIN Dampfhammer 1981 70 PS
Aktueller Preis:EUR 5,50
Angebotsende:12.10.08 19:44:56 MESZ

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Hjemme hos os kan vi kuntakinte

Fra : p.jarnbak

Dato : 05-10-08 09:51

"Per Christiansen" <p@lite.dk> wrote in message
> Hej jeg skal købe en brugt Yamaha tr1 motor den model med kadang.

Jeg mener at TR 1 har kædetræk i lukket kædekasse,så er det ikke
noget XV du skal have,hvis du skal bruge en motor med kardang.
M.v.h. Palle.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-08 10:30

p.jarnbak skrev:

> Jeg mener at TR 1 har kædetræk i lukket kædekasse

Dét har den!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Christiansen

Dato : 05-10-08 14:41

> Dét har den!
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Jammen var det ikke kun den første model.
Jeg mener at 82- 83 modellen har kadang eller det er måske
mig der tager fejl.

Men en xv 1000 kan også bruges

Fra : Per Christiansen

Dato : 05-10-08 15:05

> Jammen var det ikke kun den første model.
> Jeg mener at 82- 83 modellen har kadang eller det er måske
> mig der tager fejl.
>
> Men en xv 1000 kan også bruges

I har ret så det er XV1000 motor jeg skal bruge har den ikke osse
samme starter som tr1.

En 920 kan også bruges.

Fra : Henning

Dato : 05-10-08 19:18

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i meddelelsen

> I har ret så det er XV1000 motor jeg skal bruge har den ikke osse
> samme starter som tr1.
>
> En 920 kan også bruges.
xv1000 og TR1 er det samme når det er årgang 81-83, og den er med kædetræk.
TR1 Starteren er den med den lange aksel. Jeg er i tvivl om hvad der sidder
på en 920, men jeg tror det er en med kort aksel.
Prøv at søg på www.tr1.de der er en masse oplysninger om TR1, men også om
nogle af de andre under tekniske beskrivelser.
MVH

Henning