MS Windows
briani 27239
Hjælp til Profiber
Fra : Gilette

Dato : 06-10-08 23:52

Jeg søger en trådløs router til mit Profiber.
Den skal være stabil. Nem at konfigurere.
Skal have udtag til IP telefon.
Evt også en USB for tilslutning af Netværks printer/Harddisk for
hjemmenetværker for bl.a backup og måske et webcam så man kan logge på et
andet sted fra og lige se om konen gør rent eller sover på sofaen
Har hørt det skal være en helt speciel for den kan køre med Profiber.. En
skrøne måske ?
Hihi behover jeg skrive den helst ikke må koste over Kr 1000
Jeg har en 20/20 M/bit forbindelse
Nogen der kan anbefale en eller et link til en der passer til mine behov

Mvh Morten

mcomdk(snabelA)gmail(dot)com

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 07-10-08 10:37

"Gilette" <Ikke@nogen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har en 20/20 M/bit forbindelse
> Nogen der kan anbefale en eller et link til en der passer til mine behov

Har du ikke som jeg, udtag til IP på den router du har fået fra Profiber? .
Jeg har ikke været ude for noget specielt omkring valt af trådløs router til
montering efter Profiber´s router.
/KE.