ingen internetadgang fra bærbar via Linksy~
Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 06-10-08 11:01

Hej gruppe.

Jeg kan ikke komme på internettet fra den bærbare (trådløs adgang) før
jeg først tænder den stationære (og logger på) . Ved netværk står der
at der er fundet netværk med begrænset adgang. Så snart jeg tænder den
stationære (den er forbundet med netværkskabel), så er der fuldt
netværk og adgang til internettet? Når først forbindelsen er oprettet,
så kan jeg igen slukke for den stationære pc og forbindelsen til
internettet forbliver intakt. Hvad kan der være galt?

Routeren er en Linksys WRVS4400N

MVH. Christian
www.cmnielsen.dk
www.shortlink.eu

Fra : Christian Møller Nie~

Dato : 13-10-08 11:06

Blev løst ved at give den bærbare en fast ip.

MVH. Christian
www.cmnielsen.dk
www.shortlink.eu