Overskrift, der ikke skroller
Fra : Kurt G

Dato : 06-10-08 10:38

Hej NG.

Jeg har en site, som består af 4 frames:
1. Left. Med menu
2. Top. Med fast sideoverskrift
3. Bund. Med fast bund
4. Main. Her vises indholdet af de forskellige sider

I Main kan jeg have resultatet af en søgning i en database.
Dette resultat består af en tabel med 5 kolonner.
Nu vil jeg gerne have lavet det sådan, at når denne tabel vises, dannes der
i toppen af Main en linie af en eller anden art med kolonneoverskrifterne.
Denne linie må ikke skroller op, når jeg skroller ned gennem
søgeresultaterne i tabellen.
Det havde jeg forestillet mig, at jeg kunne gøre ved dynamisk at tilføje en
ny frame på siden, men det er ikke lykkedes mig at klare opgaven.

Er det overhovedet muligt, og i givet fald hvordan?

Mvh Kurt

Fra : Stig Johansen

Dato : 06-10-08 11:20

Kurt G wrote:

> Jeg har en site, som består af 4 frames:

[snip]

> [...]
> der i toppen af Main en linie af en eller anden art med
> kolonneoverskrifterne. Denne linie må ikke skroller op, når jeg skroller

Nu er det ikke frames, men hvis du kigger tilbage til 15.09.2008 i
dk.edb.internet.webdesign.html
med overskriften:
"Mine tabeloverskrifter skal altid kunne ses"
så tror jeg svarene ligger dér.

Stig Johansen

Fra : Kurt G

Dato : 06-10-08 11:48