Siri og Ellen
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-10-08 21:06

Hej

Bare lige et par hyggebilleder af hvordan Siri og Ellen hygger sig
sammen.

http://trinekc.dk/blog/wp-content/uploads/2008/10/img_4713.jpg
Bemærk Siris tunge!

http://trinekc.dk/blog/wp-content/uploads/2008/09/img_4212.jpg
Siri skal passe på Ellen. Tænk nu hvis mormor beholder hende.

http://trinekc.dk/blog/wp-content/uploads/2008/09/img_3968.jpg
Taber hun den dog ikke snart? Tab den, tab den, tab den, tab den....

http://www.trinekc.dk/Billeder/IMG_4360.JPG
Hygge ved Gudenåen mens vi venter på at far kommer hjem fra arbejde.

http://www.trinekc.dk/Billeder/IMG_4349.JPG
Siri og Ellen hygger sig på køkkengulvet, mens jeg prøver at lave mad.
De fylder ret meget, de to.

Vi har dog et stort problem med dem. Når Ellen spiser, vil Siri gerne
sidde ved siden af - der kunne jo falde noget ned! Men når Siri er i
nærheden vil Ellen meget hellere klappe Siri end spise. :)

God søndag, Trine

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 06-10-08 06:48

Trine Kornum Christiansen kom med følgende:
> [...]
> sidde ved siden af - der kunne jo falde noget ned! Men når Siri er i
> nærheden vil Ellen meget hellere klappe Siri end spise. :)

Jeg glæder mig også til at opleve at have 2 hunde og vores første barn.
Jeg tror at det er sundt for alle 5 parter.
Kai

Fra : Hm

Dato : 06-10-08 07:45

Hej trine
Det var nogle gode billeder, men det der glæder mig mest er, at det ser ud
til at dine bekymringer ang. omkring Siri og Ellen ikke er så store mere, og
det er rigtig dejligt at se.
Hanne

Fra : ager

Dato : 06-10-08 07:54

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i meddelelsen
> Jeg glæder mig også til at opleve at have 2 hunde og vores første barn.
> Jeg tror at det er sundt for alle 5 parter.

Bestemt, bare man griber det fornuftigt an.
Alle mine 3 unger er vokset op med hunde, har spist hundemad, har fået savl
i hovedet, er blevet tromlet ned, er blevet trukket i trækvogn/kælk af
hunde, er blevet passet på under middagssøvnen i barnevognen/eller udenfor
købmanden og mest af alt, har fået en god opdragelse hvad angår omgang med
hunde, egne som fremmede, og det glæder mig hver gang jeg oplever dem i
situationer med fremmede hunde.
Det er så hulens vigtigt!.

Mvh. Marie

Fra : ager

Dato : 06-10-08 07:50

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Bare lige et par hyggebilleder af hvordan Siri og Ellen hygger sig
> sammen.

Luksus!
dejligt at set!

Mvh. Marie

Fra : Ragna

Dato : 06-10-08 08:13

Dejlig unge og dejlig hund!
Tak for kigget!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-10-08 10:22

In news:u3ajavmc5.fsf@trinekc.dk,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> typed:
> Hej
>
> Bare lige et par hyggebilleder af hvordan Siri og Ellen hygger sig
> sammen.

Hvor er de dog søde sammen de to. De klæ'r hinanden. Tak for kigget.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-10-08 07:01

> [...]
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med komplet sortiment i de søde Gjøltrolde

Hej Trine

He He.... Jeg kan altså ikke dy mig......

Hvem af dem er Ellen ??? )))

M.V.H....Benny..