MS Windows
briani 27239
Store ikoner i mapper
Fra : Kim Schroeder

Dato : 06-10-08 04:00

Er det muligt at få Win XP til pr. default benytte store ikoner
ifm med mapper med billeder ?
Træls hele tiden at skulle ændre nye mapper fra ikoner (uden billedevisning)
til store ikoner (med billedevisning).

Kim

Fra : Rado

Dato : 06-10-08 05:16

On Mon, 6 Oct 2008 05:00:06 +0200, "Kim Schroeder" <prip@iname.com>
wrote:

>Er det muligt at få Win XP til pr. default benytte store ikoner
>ifm med mapper med billeder ?
>Træls hele tiden at skulle ændre nye mapper fra ikoner (uden billedevisning)
>til store ikoner (med billedevisning).

Er den sat til at huske individuelle mappeindstillinger? Hvis ikke, så
prøv det.

Ellers er der sandsynligvis for mange mapper til at den husker
indstillingerne for dem alle, der er pr default en begrænsning på 400
mapper hvis indstillinger huskes. Vil du øge antallet, kan du gøre det
med TweakUI, under Explorer > Customizations

TweakUI kan hentes her:

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Det kan muligvis også gøres blot med en registry ændring, men jeg ved
ikke hvordan.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : Rado

Dato : 06-10-08 05:26

wrote:

>Træls hele tiden at skulle ændre nye mapper fra ikoner (uden billedevisning)
>til store ikoner (med billedevisning).

Nåja, ser lige at du skriver NYE mapper. Her virker mit forslag ikke,
du skal selv indstille mappen første gang.

Alternativt kan du sætte alle mapper til at vise thumbnails pr default
men det er måske ikke så smart.