MS Windows
briani 27239
Ikke identiske fil-træer
Fra : pm

Dato : 05-10-08 09:39

Søger en navngiven fil (jpg) finder den og ser den ligger under C: User

Klikker Stifinder, men der ses User IKKE ???
Hvordan hænger det sammen

Har Vista basic

pm

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-08 10:00

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i meddelelsen
> Søger en navngiven fil (jpg) finder den og ser den ligger under C: User
>
> Klikker Stifinder, men der ses User IKKE ???
> [...]
Spørg ikke
I Stifinder hedder users / Brugere
Bc

Fra : pm

Dato : 05-10-08 10:09

Sikkert sandt nok, men i det ene træ er både brugere og user at se...men
fint svar...elles -)
pm

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-10-08 14:57

Fordi du har en Dansk Vista.
Alle Vista versioner bruger samme kerne som der så er lagt en
sprogpakke på. Så Stifinder viser den (og andre) mapper på dansk mens
andre ting vil vise det rigtige navn.
Du kan f.eks. åbne en kommando prompt (cmd.exe) og lave en dir c: så
vil du se de engelske navne.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : O. Skjold

Dato : 05-10-08 15:26

pm skrev i news:48e87d5e$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

<klip>

> Klikker Stifinder, men der ses User IKKE ???
> Hvordan hænger det sammen

Stifinder stinker på den måde, at den ikke nødvendigvis viser den
rigtige biblioteksstruktur på disken.

Eks. er "Denne computer", "Kontrolpanel", "Temporary Internet
Files" osv ikke biblioteker på den måde Stifinder viser det.

Bemærk, at jeg bevidst bruger begrebet "biblioteker" og ikke
"mapper".

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 05-10-08 17:22

"O. Skjold" <skjold5260dk@gmail.com> skrev

> Stifinder stinker på den måde, at den ikke nødvendigvis viser den
> rigtige biblioteksstruktur på disken.

Det er én af grundene til at jeg bruger Total Commander. Her får jeg det
serveret, som det faktisk _er_.

Fra : O. Skjold

Dato : 05-10-08 17:38

Philip Nunnegaard skrev i

<klip>

> Det er én af grundene til at jeg bruger Total Commander. Her
> får jeg
> det serveret, som det faktisk _er_.

Total Commander er bare værktøjET

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : pm

Dato : 05-10-08 23:39

"O. Skjold" <skjold5260dk@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Philip Nunnegaard skrev i
>
> <klip>

> Total Commander er bare værktøjET
>

> --
> Mvh.
> O. Skjold (Odense)
> Mailadr. er valid
Til de som besvarede..mange tak... det hjalp på problemet,,,sikken noget
juks at lave i et styresystem

Bil anskaffe mig en total commander

Tak
pm