news med 3 eazyinternet
Fra : søren p

Dato : 05-10-08 18:05

er der nogen der ved hvilken news server man skal/kan bruge når man har 3
eazyinternet men har kundenr hos tdc?
mvh søren

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-10-08 18:19

"søren p" <smeden36@NOmail.dk> skrev :

>er der nogen der ved hvilken news server man skal/kan bruge når man har 3
>eazyinternet men har kundenr hos tdc?

3 har ingen newsserver og TDCs kan du ikke bruge, når du ikke er
opkoblet gennem dem, uanset at du har et kundenummer eller ej.

Til danske og udvalgte andre tekstgrupper kan du bruge Sunsite
efter registrering.

http://dotsrc.org/usenet/
--
Kerim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-10-08 18:24

"søren p" <smeden36@NOmail.dk> skrev i meddelelsen
> er der nogen der ved hvilken news server man skal/kan bruge når man har 3
> eazyinternet men har kundenr hos tdc?
> mvh søren

dtext.news.tele.dk - hvis du kan nøjes med tekstgrupper.
ellers kan du bruge
inet.tele.dk

Kurt

Fra : søren p

Dato : 05-10-08 18:26

> "søren p" <smeden36@NOmail.dk> skrev i meddelelsen
>>

> dtext.news.tele.dk - hvis du kan nøjes med tekstgrupper.
> ellers kan du bruge
> inet.tele.dk
>
> Kurt
har prøvet dtext.news.tele.dk den duede ikke prøver lige den anden
hilsen søren

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-10-08 18:34

"søren p" <smeden36@NOmail.dk> skrev :

>har prøvet dtext.news.tele.dk den duede ikke prøver lige den anden

Vil heller ikke du.

Der bliver tjekket for, hvilken udbyder man er opkoblet med.

Er det ikke TDC (eller et af deres selskaber) , så ingen adgang.
--
Kerim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-10-08 21:18

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Der bliver tjekket for, hvilken udbyder man er opkoblet med.
>
> Er det ikke TDC (eller et af deres selskaber) , så ingen adgang.

Jeg troede ellers, at man kunne, når bare man er kunde. Jeg er også tdckunde
via Dansk Kabel TV, men de ejes jo også af TDC, så det er nok derfor, at jeg
har forbindelsen.

Kurt

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-10-08 18:36

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev :

>dtext.news.tele.dk - hvis du kan nøjes med tekstgrupper.
>ellers kan du bruge
>inet.tele.dk

Det er samme server og der er ikke binære grupper.
--
Kerim

Fra : søren p

Dato : 05-10-08 18:53

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er samme server og der er ikke binære grupper.
> --
> Kerim
har nu prøvet med sunsite og det ser ud til virke tak for hjælpen til jer
begge
hilsen søren

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-10-08 20:22

søren p wrote:
> er der nogen der ved hvilken news server man skal/kan bruge når man
> har 3 eazyinternet men har kundenr hos tdc?

Hvis du kan leve med at læse nyhedsgrupper i en webbrowser, kan du bruge
nyhedsgrupper.tdconline.dk eller groups.google.dk - begge steder skal man
være registreret for at kunne skrive, men det koster gratis.

Erik Ginnerskov

Fra : søren p

Dato : 06-10-08 10:00

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nyhedsgrupper.tdconline.dk eller groups.google.dk - begge steder skal man
> være registreret for at kunne skrive, men det koster gratis.

tak for tippet men har fået det til at virke med sunsite
hilsen søren