E-Mail
webnoob 5265
Kan ikke åbne Mozilla Forum
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-08 10:16

Jeg har haft geninstalleret min maskine med Win XP, og alt virkede fint
til jeg satte Gmail til at vise post i TB også. Det gør den også men
jeg har fået det problem at jeg hvergang jeg starter maskinen op, og
åbner TB, modtager jeg al min gamle mail og så skal slette det igen.

Jeg vil nu ind på Mozillas Forum og spørge om hjlp, men kan ikke komme
derind fordi "den" ikke vil godkende min mailadresse og passsword.

Jeg kan ikke engang oprette en ny konto? Jeg har været inde i Rediger
Koder for at slette en gammel adresse men havde ingen der så det er ikke
det der er i vejen?

Med venlig hilsen Mr. mox