hvor spørger jeg om hjælp til hyperlink?
Fra : bj

Dato : 04-10-08 20:07

Hej

Jeg ved nok godt det ikke er her jeg skal spørge, men kedner ikke andre
grupper så måske nogen kan hjælpe med svaeret eller sende mig det rigtige
sted hen

på forhånd tak

Jeg har lavet en Power point præsentation og vil gerne benytte nogle
hyperlink i denne, men jeg kan ikke åf det til at virke selv om teksten,
hvortil hyperlink markeres som om den er i funktion, men det virker ikke.

Jeg markerer teksten, vælger insæt hyperlink, går til hjemmesiden og
kopierer linket fra browseren og vil sætte det ind i boksen for hyperlink,
men det virker ikke. men når jeg bare markerer teksten i browsen og kopiere
og vælger i hvilken teksten den skal i kommer det frem i
powerpointPræsentationen som opm den er der, men ingen reaktion af musen når
jeg sætter den over teksten.

Mvh
bj

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-10-08 20:32

On Sat, 4 Oct 2008 21:07:22 +0200, "bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg ved nok godt det ikke er her jeg skal spørge, men kedner ikke andre
>grupper så måske nogen kan hjælpe med svaeret eller sende mig det rigtige
>sted hen

Du skal nok hen i en af webdesign grupperne.

dk.edb.internet.webdesign.<et-eller-andet>

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-10-08 04:52

bj wrote:

> Jeg ved nok godt det ikke er her jeg skal spørge, men kedner ikke andre
> grupper så måske nogen kan hjælpe med svaeret eller sende mig det rigtige

Har du hørt om dk.velkommen ?

Den gruppe er faktisk beregnet til lige præcis sådan et spørgsmål.

Og så lige et hurtigt spørgsmål mere. Hvis du ikke kender andre grupper
end denne, hvordan har du så overhovedet fundet den?

OE lister jo alle danske nyhedsgrupper op.

Jesper Poulsen

Fra : Mr.X

Dato : 06-10-08 22:38

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og så lige et hurtigt spørgsmål mere. Hvis du ikke kender andre grupper
> end denne, hvordan har du så overhovedet fundet den?

Han har da garanteret fået hjælp og oplysninger fra en sød og hjælpsom
person - sådan et hjælpsomt menneske som dig

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-10-08 23:25

Mr.X wrote:

> Han har da garanteret fået hjælp og oplysninger fra en sød og hjælpsom

Det er ikke hjælpsomhed at henvise til en forkert gruppe - det er
derimod chikane.

Jesper Poulsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-10-08 12:10

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved nok godt det ikke er her jeg skal spørge, men kedner ikke
> andre grupper

Mystisk at du lige har fundet denne og ikke andre grupper ?

News:dk.velkommen er beregnet til at spørge, hvilken gruppe, der er den
rette

www.usenet.dk indeholder en komplet oversigt over alle danske grupper

Desuden kan din browser give dig en oversigt, hvor du kan vænge blandt
alle grupper - og så er det bare med at finde en, hvor navnet ligner
noget af det, man søger - i dit tilfælde noget med web eller internet -
ihvertfald ikke hardware

Jan

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-10-08 16:57

bj skrev bl.a.:

> Jeg ved nok godt det ikke er her jeg skal spørge, men kedner ikke
> andre grupper så måske nogen kan hjælpe med svaeret eller sende mig
> det rigtige sted hen

og www.usenet.dk

Så er du godt udrustet...

Claus