Kan kilometertælleren justeres?
Fra : Slem dreng

Dato : 03-10-08 23:31

Er det muligt at justere kilometertælleren på nyere MC som har EFI og
elektroniske kilometertællere, så forhandleren ikke opdager det?
Jeg skal have den sat 5000km ned af hensyn til serviceintervallerne hvor
jeg mister garantien hvis de ikke overholdes

Jeg kan evt låne min vens kilometertæller, men vil det virke at skifte den
frem og tilbage mellem de to ens MC?

ja ja ja, jeg ved det. Men min MC er i tip top stand og jeg skal jo bare
have det skide stempel i servicebogen.

Hilsen
Den slemme dreng

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-08 23:53

Så henter vi lige popcorn

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-10-08 09:40

> Er det muligt at justere kilometertælleren på nyere MC som har EFI og
> elektroniske kilometertællere, så forhandleren ikke opdager det?

ja: http://www.speedometer.dk/

moralen i det kan så diskuteres, men det fornemmer jeg du har fat i

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Simon

Dato : 04-10-08 12:06

Slem dreng wrote:
> Jeg skal have den sat 5000km ned af hensyn til serviceintervallerne

-- Og så sætter du den op igen bagefter, naturligvis...??! ;oD

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 05-10-08 07:37

Slem dreng kom med følgende:

> [...]
> frem og tilbage mellem de to ens MC?
>
> ja ja ja, jeg ved det. Men min MC er i tip top stand og jeg skal jo bare

Det ender med rent fup og bedrag.
...::JMJ::..

Fra : SB

Dato : 05-10-08 09:53

"Slem dreng" <criminals@ft.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> frem og tilbage mellem de to ens MC?
>
> ja ja ja, jeg ved det. Men min MC er i tip top stand og jeg skal jo bare

fint nok når dine mail egenskaber er criminals@ft.dk

burde vel næsten give sig selv så

Søren

Fra : Armand

Dato : 05-10-08 23:11

Slem dreng skrev:

> [...]
> jeg mister garantien hvis de ikke overholdes
>
> Jeg kan evt låne min vens kilometertæller, men vil det virke at skifte den

Jeg kender ikke til muligheder og tricks hverken omkring mekaniske
tællere eller de elektroniske!
At låne din kammerats instrumenter er måske nok muligt, men kun denne
gang: Næste gang vil bliver du igen nødt til at servicere meget tidligt
p.g.a. din egen tæller stadig er meget fremskreden, hvilket du sikkert
(heller) ikke gider til den tid. Og at servicere sin motorcykel efter
sin kammerats instrumenter er også uholdbart - Ikke mindst hvis han
kører mere på sin motorcykel end du gør

--
Armand.