Renal/Skånekost, søndag d.5. oktober, Købe~
Fra : Thomas

Dato : 04-10-08 22:04

Jeg har totalt svedt ud, at få købt mad til min 19-årige kat, idag var
sidste chance for en åben dyrlæge :(
Er der nogen der kender et sted, som har åbent imorgen, søndag, som
forhandler Renal eller K/D til nyreskadede katte?
Jeg ved ikke hvad jeg ellers kan give ham, min fantasi rækker kun til luxus
tun & det er jeg ikke så begejstret for, eftersom jeg mener der er
tungmetaller i tunfisk.
Derfor leder jeg efter et eller andet sted i Kbh der har åbent på en søndag,
hvis det findes.

-Thomas

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-10-08 22:21

In news:0035cdb6$0$18866$c3e8da3@news.astraweb.com,
Thomas <thomas@ingensteder.dk> typed:
> [...]
> er tungmetaller i tunfisk.
> Derfor leder jeg efter et eller andet sted i Kbh der har åbent på en

Hvis du kan finde en Aldi der har åbent, kan du købe 1 kg. frosne sejfileter
for ca. 35,- kr. Min kat får sejfilet 2-3 gange om ugen til aftensmad. Sådan
én er nem lige at tø op i mikroovnen, og jeg kender flere katte der ligesom
min er meget glad for sej. Jeg tror ikke at man skal være bange for
tungmetaller i den fisk, for den er jo ret mager, det er mest federe fisk
der optager tungmetaller.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Dato : 05-10-08 08:18

Jeg har en enkelt 100 gr alu-pose renal foder Hill's Prescription k/d
vådfoder, som du må få. Købt for 1½ mdr siden.

Ellers er der Dyrehospitalet i Kbh, hvis du bare skal have foder (lad være
med at bruge deres dyrlæger).

/M