Katte
Fra : Winther

Dato : 04-10-08 17:50

Nogen der mangler sådanne størrelser til kælekatte, ikke til hundemad.
Alternativet er mindre rar, det kan man vel godt skrive i en hundegruppe....

http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=90360
--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-08 10:27

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
>
> Vh. Winther
>
> Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne

Lidt ærgerligt, det er lidt lang at køre, efter en kat.

For jeg er bange for, jeg har mistet min gode gamle damekat.

Så jeg mangler en, der er god til at fange mus, og selvfølgelig også til at
udrydde rotter.
Som jeg lige for tiden, vist stadig har et par stykker af.
Hvis den også vil tage muldvarpe og mosegrise, ville det ikke tælle negativt

M.V.H....Benny..

Fra : Winther

Dato : 05-10-08 14:08

Benny Mortensen wrote:
> [...]
> Som jeg lige for tiden, vist stadig har et par stykker af.
> Hvis den også vil tage muldvarpe og mosegrise, ville det ikke

Ved nu ikke lige hvor god hun er, for hun har haft svært ved at klare sig
selv her i sommer hvor det ellers har vrimlet med mus, men det er barske
løjer når man får 4 kuld om året...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-10-08 06:57

> [...]
> selv her i sommer hvor det ellers har vrimlet med mus, men det er barske

Tja det er hård kost....

Men så har jeg da en glædelig nyhed, at min egen lille Pivsak er efter 3
ugers omotiveret fravær, pludseligt dukket op igen. Så hun kan genoptage sit
job, som hun plejer at passe med en passende nidkærhed

M.V.H....Benny..

Fra : Annie Ovesen

Dato : 10-10-08 17:32

> [...]
>--
>
>Vh. Winther
>
>Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
Hvis du ikke allerede har postet den
imdk.fritid.kat synesn jeg du skulle overveje det.

Annie

Fra : Winther

Dato : 11-10-08 13:50

Annie Ovesen wrote:

> Hvis du ikke allerede har postet den
> imdk.fritid.kat synesn jeg du skulle overveje det.
>
> Annie

Det er den.