Mon....
Fra : Malene P

Dato : 04-10-08 09:45

..... man efter nogle dages rejse kan finde noget om fremmede, der har
væretpå spil?

Novra -nu går de da helt amok, de fremmede. Nu slår de ligefrem danskere
ihjel i deres egne hjem.

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081004/AAS/845478953/1002

og disse fremmede er nok først lige begyndt:

http://ekstrabladet.dk/112/article1065401.ece

http://ekstrabladet.dk/112/article1065439.ece

Disse fremmede udøver deres aktiviteter på gaden -men det er der jo ikke
noget nyt i. Ihvertfald siden de fremmede kom myldrende:

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081004/PCINDLAND/810040313/1143/STIFTEN

Og her er der så begyndt at dukke endnu flere problemer op for danskerne pga
fremmedimporten -og arbejdsgiverne siger jo selv, at det ikke bliver bedre.
Hvem påstod, at den polske blikkenslager aldrig ville komme? :

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081004/AAS/968440812/1002

Men alligevel fortsætter man med at lefle for de allermest problematiske
fremmede :

http://epn.dk/erhverv_samfund/article1476669.ece

Ved i hvad? Jeg gider ikke mere nu. I de år, jeg har deltaget her i gruppen
med links og meninger, må det være blevet klart for enhver, at
fremmedimporten skaber stigende problemer og i fremtiden vil ændre vores
hidtil fredelige Danmark til det værre. En enkelt er ligeglad, så længe det
ikke berører ham selv personligt. Andre fryder sig tilsyneladende over, at
der nu endelig er ved at ske en ødelæggelse af Danmark, da mission
kommunisme jo mislykkedes. Så er der de, der nok har set problemet men som
øjensynligt bekender sig til grupperinger, hvis holdninger jeg ikke deler.
Men nogen konstruktiv debat om løsningen af problemet, har det desværre ikke
ført til -kun skyttegravskrig og mudderkastning. Jeg har ganske givet været
trættende for mange med mine links, der var så alt for lette at finde -men
det har trods alt været interessessant at se, hvordan de værste
fremmedleflere så desperat har benyttet sig af udenomssnak, bortdefinering,
killfiltrering og direkte tilsvining af min person, når virkeligheden er
kommet deres naive vrangforestillinger på tværs. Så af mange grunde er min
mission her i gruppen -om ikke lykkedes så ihvertfald slut nu. Så bliver
det jo spændende at se, om virkelighedens fremmedproblemer forsvinder sammen
med mig -jeg håber det faktisk.

Malene P

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 04-10-08 11:39

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> mission her i gruppen -om ikke lykkedes så ihvertfald slut nu. Så bliver
> det jo spændende at se, om virkelighedens fremmedproblemer forsvinder
Du kan ikke bare forlade os nu. Det har aldrig været mere påtrængende at få
alle de problemer som den uhæmmede 3. verdensimport skaber.

Dine links har ikke været trættende. Det har været en stor inspiration.

Så fortsæt endelig. Halal-tosserne skal ikke give vores land, Danmark, væk
til mullaherne og deres følge.

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-08 12:35

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:

> Så fortsæt endelig. Halal-tosserne skal ikke give vores land,
> Danmark, væk til mullaherne og deres følge.

Links til ekstra bladet, holder muslimske terrorister ude af landet?

--
/ Thomas

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-10-08 12:47

"Thomas M" <OMGWTF> skrev i meddelelsen

> Links til ekstra bladet, holder muslimske terrorister ude af landet?

Oplysning.

Mvh
Martin

Fra : preben nielsen

Dato : 04-10-08 15:24

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Oplysning.

Extra Bladet = Oplysning ???

Så tror da fanden at så mange er så dumme.

-p

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 04-10-08 13:15

"Thomas M" <OMGWTF> wrote in message

> Links til ekstra bladet, holder muslimske terrorister ude af landet?

Hvis der er noget halal-tossen frygter, så er det at deres handlinger
bliver afsløret.

I Sverige, der på overfladen skulle være det perfekte land, er det
fx. helt forbudt, at oplyse om de folkefremmedes gerninger.

Derfor vælter de fremmede, der ikke kan komme ind i vores land, Danmark,
jo til Sverige.

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-08 12:40

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:

> Du kan ikke bare forlade os nu. Det har aldrig været mere påtrængende
> at få alle de problemer som den uhæmmede 3. verdensimport skaber.

Dem ved magten, interesserer sig for links til ekstra bladet?

> Dine links har ikke været trættende. Det har været en stor
> inspiration.

Inspiration til hvad? Mere kriminalitet i Kbh, begået af kriminelle
indvandrer bander?

--
/ Thomas

Fra : preben nielsen

Dato : 04-10-08 15:19

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ved i hvad? Jeg gider ikke mere nu.

Et problem mindre...

> I de år, jeg har deltaget her i gruppen med links og meninger, må det være
> blevet klart for enhver

Du har da kun haft een mening, og dine links kan man nemt slippe udenom.

> Malene P

Farvel.

-p

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-10-08 16:40

On Sat, 4 Oct 2008 16:19:26 +0200, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk>
wrote:

>Farvel.

I lige måde...*Plonk!*

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Vidal

Dato : 04-10-08 19:16

Malene P skrev:

> Ved i hvad? Jeg gider ikke mere nu.

Det synes jeg er rigtigt godt. Dine fremmedfjendske
indlæg er dumme, forudsigelige, insinuerende.

Ved på forhånd at antage at *alt* grimt stammer fra
dine kære fremmede, kan du jo ikke undgå engang i
mellem at have ret.

I håb om, vi ikke høres ved igen ---

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Mr.Larsen

Dato : 04-10-08 20:46

Vidal forklarede:

> [...]
>
> Ved på forhånd at antage at *alt* grimt stammer fra
> dine kære fremmede, kan du jo ikke undgå engang i

En gang imellem!? tag dog solbrillerne af mand...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Vidal

Dato : 05-10-08 11:50

Mr.Larsen skrev:
> Vidal forklarede:

> En gang imellem!? tag dog solbrillerne af mand...

Du er tydeligvis blevet godt fordummet allerede.

--
Venlig hilsen,

Villy dalsgaard

Fra : Karsten Krambs

Dato : 05-10-08 12:44

On Sat, 4 Oct 2008 10:44:54 +0200, "Malene P" <malenekors@hotmail.com>
wrote:

>Ved i hvad? Jeg gider ikke mere nu.

OK

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Notion

Dato : 06-10-08 09:18

On 4 Okt., 10:44, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20081004/AAS/968440812/1002
>
> Men alligevel fortsætter man med at lefle for de allermest problematiske

Dagens gode nyhed fra Århus, tak.

.. I de år, jeg har deltaget her i gruppen
> med links og meninger, må det være blevet klart for enhver, at
> fremmedimporten skaber stigende problemer og i fremtiden vil ændre vores
> hidtil fredelige Danmark til det værre.

Romantiske Morten, Wow.......

En lille oplysning, Globaliserng betyder også global kriminalitet.
En lille oplysning, Globalisering betyder også global kriminalitet. 8
af 10 kriminelle ydelser efterspørges af en lyserød male / Female.

> En enkelt er ligeglad, så længe det
> ikke berører ham selv personligt.

Hvem er det ???

>Andre fryder sig tilsyneladende over, at
> der nu endelig er ved at ske en ødelæggelse af Danmark, da mission
> kommunisme jo mislykkedes.

Hvem er det ???

> Så er der de, der nok har set problemet men som
> øjensynligt bekender sig til grupperinger, hvis holdninger jeg ikke deler.

Hvem er det ??

> Men nogen konstruktiv debat om løsningen af problemet, har det desværre ikke
> ført til -kun skyttegravskrig og mudderkastning.

Har du bidraget med nogen løsninger? Du tror vel ikke et link fra EB
er løsningen??

> [...]
> det har trods alt været interessessant at se, hvordan de værste
> fremmedleflere så desperat har benyttet sig af udenomssnak, bortdefinering,

Er EB en gratis avis??? hvorfor tror du der er "slag" i "dårlige"
nyheder??

>og direkte tilsvining af min person, når virkeligheden er
> kommet

Hvilken virkelighed er det? Jeg har spurgt dig mange gange om du kan
definerer virkeligheden gennem dine link til EB… og nej jeg mener ikke
differere

>deres naive vrangforestillinger på tværs. Så af mange grunde er min
> mission her i gruppen -om ikke lykkedes så  ihvertfald slut nu.

nej da! Har du haft tanker bag dine link her i gruppen....... en
mission? Var det at gøre folk bange?

> Så bliver
> det jo spændende at se, om virkelighedens fremmedproblemer forsvinder sammen
> med mig -jeg håber det faktisk.

Problemer med de fremmede?? Jo VK og O har da store problemer med at
nå frem til en løsning på integration, social velfærd, eller bare at
tage fat om problemet. Det er det største problem vi har lige nu i
Dagens DK.

Når jeg er Berlin, Frankfurt, HK, Tokyo, Manila, osv. får jeg altid
besked på (hotel information) om ikke at færdes i byen alene, da det
kan have "kontante" konsekvenser....ups jeg tror det er et dansk
problem du har skabt i disse byer også.... ja ja det er farligt at
link fra EB.

Men nyd nu udsigten over havnen i Århus.........