Halvt fuld og halvt tom, men Sarah vandt d~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-10-08 06:03

Halvt fuld og halvt tom, men Sarah vandt debat

At have en smuk kvindes udstrålig betød, at republikanerne gejlede bedre op
til optimisme end Joe Biden, der slog på at han så hellere på økonomien som
på et halvt fuldt glas, der ikke bør kaldes et halvt tomt glas.

Det er ikke argumenter og viden, der vinder et præsidentvalg

Det var nok klogt af Sarah Palin, at hun ikke kunne komme i tanke om en
avis hun læser regelmæssigt.

I disse internettider var hun blevet set som en intellektuel nørd, hvis hun
læste en papiravis ofte. Og ved at nævne én, havde hun taget parti for
dennes læsere og hun skal som Moder Jord være altfavnende

Drømmen om at ur-liberalisme kan genskabe gamle USA-dyder er det andet gode
kort som Sarah hjalp McCain til at have på hånden.

Fra : Lyrik

Dato : 03-10-08 08:25

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det var nok klogt af Sarah Palin, at hun ikke kunne komme i tanke om en
> avis hun læser regelmæssigt.

Buh!-buh!-bi-duh!))

MvH
Jens

Fra : news.tele.dk

Dato : 03-10-08 15:15

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Drømmen om at ur-liberalisme kan genskabe gamle USA-dyder er det andet
> gode kort som Sarah hjalp McCain til at have på hånden.

60 % amerikanere mener at Biden var bedst - 20 % at Palin var. Men du ved
vel igen bedst BW

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-10-08 16:37

"news.tele.dk" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> 60 % amerikanere mener at Biden var bedst - 20 % at Palin var. Men du ved
> vel igen bedst BW

BBC's mener noget andet:

The unavoidable question on these occasions is simply "Who won?", and on
this occasion it is particularly difficult to answer.

I'd be inclined to call it even, while noting that Mrs Palin perhaps
exceeded expectations and even got a couple of cheeky digs in towards the
end.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/7649808.stm

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-08 20:29

> [...]

> I'd be inclined to call it even, while noting that Mrs Palin perhaps
> exceeded expectations and even got a couple of cheeky digs in towards the

Oh, at komme over den dames knæ

Så kunne man blive skræmt ud f al hypokondri!

VEDR PSYKØOSOMATIK der er banalt for folk med åbne øjne
Er jeg for hurtig, så spørg - jeg har talt med snese af læger or
dyrepsylogiske cortinzonforskere og man bliver kun syg når man står i vejen
for artsfæller og din art har brug for at du holder lav profil!

Gir du ½ mio småsyge inficerede danskere nogle målrettede antibiotika, så
vil nogen stiige i seklvtillid og blive raske og andre bider det ikke på. og
de fattiggøres hvis privathospital

t Salmonella kan skade hypokondere VILDT MEGET betyder ikke at noget af den
art kan bide på en hård negl og antihypokonder som mig, der åd alt kød som
andre ville smide ud på Egmont Kollegiet og ofte vandt væddemål ved uikke
at få diarre, når kødet var grønt af råd. Så gennemstegte jeg det dog .- kun
ret rødt og brunt hakkekød bruges som bøftartar direkte - godt mad kapers,
peberrod og æg og en godhyænemave glemmer alt om listteria og
kampylobakter - proteinerne smager godt hvis ikke stank f merkaptaner er
blevet påtrængende

Men når man går barfodet i sneen og spiser alt, så straffer naturen dit
hybris på anden vis, så nuer jeg konstant på flugt fra selv mid træk i det
lune efterår og gigtsmerter pga trækvinde der danner myose-inflammation kan
gøre dig desperat hvis du ikke er en ægte viking, og det har jeg ikke opnået
at blive, selvom jeg som spejder "spiste 7 kg skidt årligt" for at vaccinere
mig mod alt.

Rotter spiser vor afføring og næsten kun det i kloakkerne, og grænlandske
hunde spiser som delikatesse danske tamhundes lort, for de er overernærede
så der er meget næring i lorten.

Når jeg piller mit røvhul og der er helt tørre flager har jeg undertiden ædt
dem og erfaret at kanin-genbrug ville være overkommelig hvis hungersnød.

Men det skal være en meget smuk SM-herskerinde for at jeg æder hendes VÅDE
lort pr dominerende befaling - men næppe nogen ville blive syg af det, hvis
ikke hun havde kolera, dysentieri aller lignende.

Bakterier og virus er der overalt og mit hjem er bevis på at afslappet
renlighed er god nok

I ULANDENE HAR DET OFTE VIST SIG AT LOKALBEFØLKNINGEN opnår sundhed vi
sekundær immunitet og at ækle parasitsygdomme virker beskyttende mod en
masse alllergier og småinfektioner og måske kræft og storinfektion.

Da jeg kom hjem fra Afghanistan med rablende børneorm afviste jeg forslag om
ormekur og gradiv blev kløe og hvid mylderormebæ sjældne og sjældnere og det
er år siden det sidst har optrædt og det har måske givet immunitet mod en
masse

Lægerne aner jo ikke megetomn disse ting - Holberg insisterede at en bonde
og en læge ved langt mere end en læge om helbredelse

Fjolser tror at arvelig sygdom er påvirekt af vor imponerende DNA-indsigt,
men effektebn er begrænset til Huntington Chorea, Blødersyge, muskelsvind
Duchenne og et par andre der kan diagnosticeres så tidligt at du kan få
abort hvis sygt foster.

En sygdom der er brudt ud er man lige magtesløs overfor om man har
dechifreret det samlede genom og den specielle rækkefølge af baser på
krommosomet

Men det skaber arbejde og tilmed arbejde uden smerter for patinten, så disse
læger er ikke så skadelige som aktiv-dødshjælp-modstanderne

Noget kan jeg uddybe - kritiser og vi får se - HVEM KENDER EN
SØLSTRÅLEHISTORIE hvor lægevidenskab har væet pengene værd
åreladning
lavemant?
PENICILLIN OG INSULIN og gips om brækkede ben - det er vist blandt de
sjæ´ldne undtageler der bekræfter reglen fra Hipokkrates om at naturen er
den bedste læge og mafiabroderskabet med slangegift som symbol er bedst til
at trøste g skaffe folk fuppensioner - og hjælpe behndlervenner til narko
osv osv osv

Er der lavet dobbeltblind på en canserbehandling?
Dt er ofte umuligt når hver svullt er forskellig og psyke-faktorer skifter
med moden - ingen aner hvorfor både blindtarmsbetændelse og nervøs tarm er
helt forskellige i Danmark og Tyskland - måske fordi tyske forældre opdrager
mere dressuragtigt og vi italesætter mavefornemmelserne udfra forskellige
spejdertraditioner osv

Sydfrikas negre har altid henført ænring i stemninger og følelser og
fornemmelser og psykeforhold til M A V E N

Jeg tror min tarm ligner en harmonika pga divertikleri colon(tyktarmen) så
hvor min kones tarm er ultralang fordi japaner skulle fordøje ALT pga de
mange hugersperioder, så grovæder jeg så min tarm er blevet stadig kortere
ved at lave folder, der er sund SLANK DIG impuls for de gør ondt hvis
overspisning.

Automatikken er perfekt i vort lægeme - man skal bare lytte til signalerne
og tro på sig selv og ikke på de skattebetalte kvaksalvere, der blot skal
fremme medi9cinalindustriens profitter

Molieres DEN INDBILDT SYGE er så aktuel som på solkaongens tid

Læger fortæller ikke om de mange kure der viser sig at være 100%
overtro-baserede og uden fysiologisk forklaring og sammenhæng med
apparatfejlmodellen

De begraver deres fejltagelser og automekanikere ville være glade hvis de
kunne fuske så sviagtigt som læger kan -

Når forskellige tandlæger undersøger samme mund er halvdelen af de
behndlingskrævende huller de finder nogle helt forskellige og obduktion
kunne afsløre værre skandaler.
Min far dik kancerdiagnose en uge før han døde og døde af kredsløbssygdom og
sådnat er meget almindelgt

Rigtig komisk er dog især psykiatri og da jeg fuppede mig til en
førtidspension og klagede over at det var laveste
igen-igen-igen-igen-igen-igen-igen-
så afskøredes absolut ingen konsekvems i noget

Da vi intet aner om hjernen er det naturligt at personlghedsforstyrrelsernes
navntives med rund hånd og samme smagsdommeri som kendes hos sladderkoner -
og stasi-domstole for noget er jo politisk, og afvigere skal kanøfles

Subtil sondring til karakterafvigelser - der har gjort al psykopati og
neurose snak så forældet som astrologi - er den menneskelige ånds formenste
kunststykke - men at give priser for kreativitet ala Oscars ville næppe øge
medicinsalget, og har universitetet nogensinde haft et højere mål?

Skærgård eller arkipelago er uforudsigelige at opdagelsesrejse i, og
Ulyssessyndrom er den lidelse at hver undersøger finder noget nyt

og laves nok blodtest, vil der altid være nogen der er udenfor
normalområdet.....

En raskpatient er en der ikke er undersøgt grundig nok,

Kina akupunktur imponerede Nixon og her er bivirkninger en brøkdel af
Vestens

At mafia-monopolet gør det kvaksalver-kriminelt at balancere på en af de
mange uklare klssifikationsgrænser er ikke det samme som at man kun hr gjort
de kemikalier receptpligtige som der er fare ved.

At forkæle firmaer og straffe konkurrrente er den vigtigste mekanisme i
dette ludo.

Pacemaker ku mn ikke engang - hvad er der ellers af solstrålehistorier hvor
der ville være risiko ved at opnæve lægelovjunglen ?

For ikke at få præcedens for videnskabelighed, hvilket intet lands lægevæsen
ville kunne overleve, er der en uskreven regel i GASTRONOMI om at man ikke
laver smagdommerpaneler med dobbeltblindtest for at vurdere om dyr vin
virkelg foretrækkes for billig vin af enhver vin-rutineret.

JEG TROR AT MN KUNNE GØRE LIVET SÅ SPÆNDENDE AT INGEN VILLE OVERVEJE
SELVMORD, hvis man afskaffede støtte fra stat til medier, sundhed og film og
lignende.

Hvis der var ægte fri debat og resultaterne afhang af det GENTAGELIGE så
ville der være fairplay og ægte meningsfuldt hovedbrud i odds om udkomme af
debatemner , fx om det ene sygehus er bedre end det andet

Der sku opfordres til at KLAGE og man skulle belønne amatørjournaliser der
skaffer data så ægte sammen ligning sker udfra objektive kriterier - så
ville det blive sejt at gå op i demokratiets detailspørgsmål.

Når alt bevidst gøres antividenskabeligt og film kun laves udfra at
instruktøren har gode venner i kulturministeriet, så bliver alt dårligt og
vi fjerner os med stormskridt fra markedsmekanismernes guldalderfilm med
Dirck Passer og Olsen Banden

Jo kedeligere liv, jo flere selvmord - det er da logik. hvis man er spændt
på af afgøre venskabelige stridsemner og vinde væddemål (den formenste
videnskab der har set dagens lys) så nærmer mennesket sig brugbare
meningsfulde SANDHEDER

Jeg holder Politiken for at forstå hvordan man kan blive ved at skrive så
meget i en levende og kunstnerisk avis, uden at man søger at nærme sig hvad
befolkningen inteesserer sig for og en afklaring af uenigheder, som har
relation til demokratiets vigtige lovforslag

At konkludere om gavn af straf udfra statistik er til trin, når der ikke
laves undersø'gelser over mange åriter og når fængsler har bollerum til
Peter Lundin og frkælelsen pr fange pr år koster 750 000 kr

Mine to ophold var at sidestille med luksuscharterrejser - jeg fik
frisørarbejde, tandklæge arbejde, snak med psykoger og præster og andre
højtuddannede spændende mennesker og at min kone fik konfiskeret en medbragt
flasker pernod var det eneste som kunne have været bedre på Hilton,
'Sheraton, dAngleterre, osv

Ingenkan da tro at det affskrækker fra forbryderkarriere at der er så magne
spotsfaciliteter INDENFOR KORT AFSTAND

GEnbrugscentrer til samfundstjeneste lægges midt i byerne for at det ikke
skal være straf men lettilgængelig reklame for at HOS STAT OG KOMMUNE HYGGER
MAN SIG ALTID - se filmen Blå mænd, hvis du vil vide hvordan luksusbelønning
kan omdigtes til at være straf.

I Scr Omme tog jeg en dag på arbejdsudflugt.

Så bestiles god madpakke og man kørtes i bus til en ''skurvogn'2 hvor man
hyggede sig mens man ventede på at det måske blev tørvejr og man arbejdede
en halv timer med at binde grene sammen med ståltråd
Ingen ferievært kunne arrangere det sjovere - dog har butikken ikke
brændevin og øl , men smugling er ikke svær

Jeg fik lært at svejse og havde med hjem mange nyttige ting jeg gratis fik
produceret.

Sarah Palin er til BOOTAMPS og USA-kriminalitetsbekæmpelse er meget
forskellig fra vor.

At hjemmefængsle kan spare milliarder i alle lande - - elektronisk fodlænke.

Men da også USA-fangevogtere ønsker nyt arbejd - jobskabelse -frem for
kriinalitetsforbyggelse 'Japan style, så er også dette nedtur og svært at
lære en masse af til danske forhold
Men alle lande kan lære af Japan, og har man dødsstraf, så er det da klogt
at bruge lig til transplantatin og plastificerede lig-statuer

Fra : news.tele.dk

Dato : 04-10-08 22:01

> [...]
>
> I'd be inclined to call it even, while noting that Mrs Palin perhaps
> exceeded expectations and even got a couple of cheeky digs in towards the

ja ja og BW og BBC ved også bedre end de amerikanere der skal stemme ikke
sandt?

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-10-08 22:23

> [...]
>
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ja ja og BW og BBC ved også bedre end de amerikanere der skal stemme ikke
Jeg tvivler på din undersøgelse, eller hvad det er, ja.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-10-08 18:01

"news.tele.dk" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> ja ja og BW og BBC ved også bedre end de amerikanere der skal stemme ikke
> sandt?

Palin er anti-akademisk og anti-medier og folk svarer til tests sm de mener
jurnalister gerne vil høre

Så selvom de er forelsket i Palin så gir de den som at de gør sig kostbare
og finder hende vulgær og "for upoleret". Fornemmer jeg!

Vælgere er spørges føler instinktivt at de skal være kritisk overfro Palin
men det er de ikke og på valgdagen springer de ud som fans - tror jeg

Hun vandt helt klart debtten men BBC osv er for dumme til at vurdere det,
endnu
Viner MCain og det tror jeg så er det pga Palin

Fra : Bo Warming

Dato : 04-10-08 05:28

"news.tele.dk" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> 60 % amerikanere mener at Biden var bedst - 20 % at Palin var. Men du ved
> vel igen bedst BW
Jeg TROR at Palin vil give vækkelse før 4.11 og trods hendes sneråeri er
hunSEJ

Fra : Lyrik

Dato : 04-10-08 09:33

> "news.tele.dk" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg TROR at Palin vil give vækkelse før 4.11 og trods hendes sneråeri er
> hunSEJ
Bo-mand! Jeg gætter på "halvfuld?"))

Hilsen
Jens