2602HW-D1A
Fra : Kasper

Dato : 03-10-08 22:02

Hej,

Jeg har fået mig sådan en boks jeg vil prøve og tjekke hvor godt den
virker...

Jeg har TDC ADS og den connecter fint til ADSL og jeg kan fra routeren pinge
ud i verdenen.

Men jeg kan ikke få internet på mine LAN pc'er, de får fint IP fra DCHP.

Jeg så NAT ikke var slået til det har jeg også prøvet uden held, nogle der
kan give mig et fif?

Kasper

Fra : Kasper

Dato : 03-10-08 22:22

"Kasper" <ask@ask.ask> wrote in message
> [...]
>
> Jeg så NAT ikke var slået til det har jeg også prøvet uden held, nogle der

Lige for at præcisere at det er routeren det er galt med, så har jeg en
anden der virker fint med kabler og computer opsætningen

Kasper

Fra : Kasper

Dato : 06-10-08 18:55

"Kasper" <ask@ask.ask> wrote in message

> "Kasper" <ask@ask.ask> wrote in message

> Lige for at præcisere at det er routeren det er galt med, så har jeg en
> anden der virker fint med kabler og computer opsætningen

Ingen der kan komme med et hint?

Kasper

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-10-08 19:04

On Mon, 6 Oct 2008 19:55:09 +0200, "Kasper" <ask@ask.ask> wrote:

> Ingen der kan komme med et hint?

For nu at starte et sted: Hvilken encapsulering og PVC har du valgt?
Du skal bruge RFC1483 og PVC 0/101 (VPI=0, VCI=101).

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Kasper

Dato : 07-10-08 16:28

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> For nu at starte et sted: Hvilken encapsulering og PVC har du valgt?
> Du skal bruge RFC1483 og PVC 0/101 (VPI=0, VCI=101).

Hej,

Jeg har fået sat ADSL delen korrekt op(tror jeg), da jeg kan pinge google.dk
fra routerens interface.

Så dermed er der hul ud fra routeren til TDC.

og fra PC'en til userinterfacet er der jo også hul :)

Men jeg kan ikke komme ud på internettet...

ved ikke om det har noget med routnings tables at gøre eller??????
NAT var deaktiveret men det har jeg slået til nu.