Windows Mail - fejl 0x800c0148
Fra : Martin Ploug

Dato : 03-10-08 20:32

Hej

Jeg bruger Windows Mail på Windows Vista.
Jeg får nogle gange fejlen 0x800c0148.
"Desværre" er fejlen der ikke hele tiden, og
det gør det jo nok lidt sværere at fejlsøge på.

Jeg har prøvet at google på den, og kan se,
at der er mange andre, som også oplever
fejlen. Men jeg er ikke blevet klogere på,
hvad fejlen skyldes, og om man kan gøre
noget for at løse det.

Jeg bruger desuden AVG 8 Free og
Spamfighter.

Nogen, der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Ole C

Dato : 03-10-08 23:01

Martin Ploug skrev blandt andet:

> [...]
>
> Jeg har prøvet at google på den, og kan se,
> at der er mange andre, som også oplever
> fejlen. Men jeg er ikke blevet klogere på,

Du kunne jo prøve at af-installere de to programmer, for at se om fejlen er
relateret til dem.
Spamfighter burde i øvrigt være overflødigt, da din udbyder TDC har et
velfungerende spamfilter.
Men det skal naturligvis være aktiveret - gøres under din webmail-konto.

--
vh
Ole C

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-10-08 21:17

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> velfungerende spamfilter.
> Men det skal naturligvis være aktiveret - gøres under din

Hej Ole

Tak for dit indlæg.
Jeg har nu i stedet installeret ESET NOD32 Antivirus fra www.eset.com
og AntispamSniper for Windows Mail fra http://antispamsniper.com.
Det ser indtil videre ud til at have løst problemet.

Jeg får også mail via mine webhoteller, og deres spamfilter
er ikke helt sp effektivt som TDCs.

Mvh. Martin

Fra : Ole C

Dato : 04-10-08 21:40

Martin Ploug skrev blandt andet:

> Hej Ole
>
> Tak for dit indlæg.

Selv tak.

> Jeg har nu i stedet installeret ESET NOD32 Antivirus fra www.eset.com
> og AntispamSniper for Windows Mail fra http://antispamsniper.com.

Du må have for mange penge

> Det ser indtil videre ud til at have løst problemet.

Ok, da.

> Jeg får også mail via mine webhoteller, og deres spamfilter
> er ikke helt sp effektivt som TDCs.

Ringe udbydere....

--
vh