Nano Cover
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-08 14:17

Hej Gruppe

Jan skrev i en anden tråd
>Men jeg vil da foretrække at lægge mig ud i solen med tændt radio,
>kølig pils, pudseklud og en tube autosol

Jeg har en CB 550 K3 med en masse chrom og gejl
Efter en køretur efterfulgt af motorvask - fælgerens og biken i skumbad
sidder jeg nu her uden sol og pils, men med mine pudseklude og autosol
Så er det man kommer til at tænke på de "magiske" ord Nano Cover

Hvilken erfaringer har I gjort dette produkt !

Hilsen
Flemming

Fra : Nielsen

Dato : 03-10-08 17:40

> Så er det man kommer til at tænke på de "magiske" ord Nano Cover
>
> Hvilken erfaringer har I gjort dette produkt !

At stifteren af selskabet sidder i brummen?

/Ths.

Fra : Gimbal

Dato : 03-10-08 23:33

Spild af penge:

Fra : Gimbal

Dato : 03-10-08 23:34
Fra : Hekto

Dato : 04-10-08 13:56

On Fri, 03 Oct 2008 18:39:59 +0200, Nielsen wrote:

> At stifteren af selskabet sidder i brummen?
>
> /Ths.

Blander man en god sjat i alm. voks virker det fint. Produkterne til
krom, plast o.s.v. virker bedst ... på min bilrude. Så behøver jeg ike
bruge viskerne.

Bruger man det rent på de lakkerede dele efterlader det et svagt 'slør'.
På bagælgen som værn mod kædesmørelse - glem det!