Honda CB500 four renovering
Fra : Nicolai N

Dato : 01-10-08 15:21

Hej!

Jeg har lige købt en Honda CB500 four K3 fra 1977. Den står komplet, men
skal renoveres. Jeg regner derfor med at få den splittet helt ad i løbet af
efteråret, og så ellers bare tage det fra en ende af!
Jeg er ny når det handler om motorcykelrenovering men glæder mig til at
komme i gang med projektet. I den forbindelse søger jeg dog lidt hjælp til
hvor jeg finder billige reservedele til min MC både i dk og i udlandet.
Derudover modtager jeg meget gerne nyttige links til steder på nettet som
kan hjælpe igennem renoveringen.

Nicolai

Fra : Big Mumi

Dato : 01-10-08 16:41

www.ebay.de

--
Venlig hilsen / Mit freundlichen Grüßen / Best Regards.
Carsten Hansen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-10-08 18:51

I den forbindelse søger jeg dog lidt hjælp til
> hvor jeg finder billige reservedele til min MC både i dk >og i udlandet.

www.davidsilverspares.co.uk kan godt nok ikke finde en K3 derinde, men måske
kan det passe fra en K2, den har de til i hvert fald.

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Nicolai N

Dato : 01-10-08 20:14

Er der nogen der ved hvad præcis forskellen er på en K2 og K3? Eller ved om
et sted jeg kan læse om det på nettet? Det ville være en stor hjælp, for
næsten ingen steder hvor man kan få reservedele står der noget omkring om de
passer til en K3.

Fra : Niels Wittrup

Dato : 01-10-08 20:26

Tillykke med købet.

davidsilverspares.co.uk som nævnes er den billigste, men www.cmsnl.com har
en bedre oversigt over varer, så det er ofte lettere at finde varen hos
cmsnl.com og så slå den på hos davidsilverspares.co.uk på varenummeret. Med
den lave dollarkurs kan jeg desuden anbefale at købe diverse haynes og
clymer manualer på amazon.com.

Mvh. Niels W.