Problemer på motorvejen (Lidt OT)
Fra : stupmail@gmail.com

Dato : 01-10-08 04:19

Hej

Faldt over dette link, som viser, at ikke det ikke behøver at være mc-
folk, som skaber overskrifter....

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1739401.ece

Video ligger lidt nede i artiklen.

Trods det alvorlige, så har jeg ikke lyst til at vide, hvad de to
tøser eventuelt har drukket eller spist.

Stup
XS1100S

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-10-08 11:47

stupmail@gmail.com skrev:

> Trods det alvorlige, så har jeg ikke lyst til at vide, hvad de to
> tøser eventuelt har drukket eller spist.

Osse min tanke!

Stoffer i én eller anden kombination!

Fy for den!
Hans
http://sites.google.com/site/zofiaoghans/Home

Fra : Gimbal

Dato : 02-10-08 00:13

Ak, kvinder og trafik ;)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 02-10-08 14:42

stupmail@gmail.com writes:

> Hej
>
> Faldt over dette link, som viser, at ikke det ikke behøver at være mc-
> [...]

Video også her:
http://www.spikedhumor.com/articles/164719/Traffic-Cops-Swedish-Women-on-Drugs.html

Deres accent lyder nu ikke særligt svensk.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)