2 harmløse katte søger nyt hjem
Fra : Kristoffer Andreasen

Dato : 03-10-08 12:52

2 katte søger nyt hjem

Om kattene
- Ca. 11 år gamle
- 100% raske, fejler intet.
- Harmløse og kælne. (den brune er måske lidt sky)
- Hunkatte.
- Søskende.
- Steriliseret.
- Spiser kun pillefoder (senior)
- Ude/indekatte.
- Har aldrig gjort nogen fortræd.
- De gives væk, fordi familien som holder dem, flytter til Spanien.
Hvilket er snart, og der er ingen til at passe dem. og der er ikke plads
på nærliggende internater.

Ring og hør nærmere på 23 83 83 93 eller skriv en mail på dopher@ofir.dk.
Ellers bare skriv til mig herinde hvis der er nogen spørgsmål.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 03-10-08 19:29

"Kristoffer Andreasen" <dopherKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ring og hør nærmere på 23 83 83 93 eller skriv en mail på dopher@ofir.dk.
> Ellers bare skriv til mig herinde hvis der er nogen spørgsmål.

hej Kristoffer

prøv at sætte dem på www.vildkat.dk der formidler neutraliserede katte.
Det er nok en god idé at anføre, hvor i landet kattene befinder sig, og hvis
du har mulighed for det, er et vellignende foto af kattene også en god idé.

Held og lykke med det.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Siri

Dato : 04-10-08 11:28

> [...]
>
> Ring og hør nærmere på 23 83 83 93 eller skriv en mail på dopher@ofir.dk.
> Ellers bare skriv til mig herinde hvis der er nogen spørgsmål.

Hej Kristoffer
Må jeg sakse dit opslag og bringe det på et katteforum, hvor jeg færdes?
Evt kan du selv sætte dem på
www.dekatten.com, under 'Handel og kontakt - Katte' - det er den eneste
del af forum, der er åbent. Men der vil det blive set af mange
kattevenner.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar