CP efterårs udstilling, alle racer er velk~
Fra : michel mathiesen

Dato : 02-10-08 19:29

Colourpointen holder vores efterårs udstilling for alle racer og typer.
Korthår, langhår, ingen hår, perser, til huskat. Alle er velkommen
d.02-11-08 i Sorø. I kan læse nærmere og tilmelde jer på
www.Colourpointen.dk. Vi har åbnede vores online tilmelding, så du
behøver ikke være medlem af vores klub, men selvfølig velkommen. Vi har
alle racer og kategorier, og sætter altid katten i centrum. Glæder os
til at tage imod jeg til udstillingen.

Mvh.. CP's bestyrelse

Med venlig hilsen
michel mathiesen

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird

Dato : 02-10-08 21:49

> [...]
> behøver ikke være medlem af vores klub, men selvfølig velkommen. Vi har
> alle racer og kategorier, og sætter altid katten i centrum. Glæder os

Jeg vil gerne sende denne invitation til kattevenner, som ikke på ng, og
poste den på katterelaterede fora - må jeg det?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Baird