Har akut brug for hjælp
Fra : Winther

Dato : 02-10-08 14:36

Nødstedt hunkat med 2 små tortiekillinger har akut brug for hjælp. Katten
er meget tam. Killingerne er vel ca 3 uger. Nogen der kan hjælpe,
situationen er helt uholdbar, og jo, der er plads på internat, hvis jeg selv
betaler, og det kan/vil jeg ikke, jeg prøver kun at hjælpe...

--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 02-10-08 15:54

"Winther" <nobody@home.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> situationen er helt uholdbar, og jo, der er plads på internat, hvis jeg
> selv betaler, og det kan/vil jeg ikke, jeg prøver kun at hjælpe...

hej

Prøv at kontakte www.hittekilling.dk, de tager sig af nødstedte killinger og
deres mødre.

På hjemmesidens kontaktside kan du finde telefonnumre på folk, der kan
hjælpe, sikkert også i dit lokalområde.

venlig hilsen, Anelise

Fra : Camilla Baird

Dato : 02-10-08 17:39

> [...]
>
> --
>
> Vh. Winther
>
> Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne

Måske er det en idé at skrive, hvor i landet de befinder sig?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Winther

Dato : 02-10-08 18:07

Camilla Baird wrote:

> Måske er det en idé at skrive, hvor i landet de befinder sig?
>

> Med venlig hilsen
> Camilla Baird
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Tarm