centralregisteret hmm
Fra : Kim Andreasen

Dato : 01-10-08 22:46

hejsa skulle der være en venlig sjæl der vil hjælpe mig og min hund med at
finde navn og adresse på ejeren af en bil jeg har registrerings nummeret
på.. YN52288 Bilen er en citroen zantia 1,8i stc.car enten sort eller
mørkeblå.. ved godt det ikke er helt lovligt og ved også godt jeg nok bliver
svinet til over at poste det her.. men gør det nu alligevel sagen er den at
jeg solgte min hund i fredags til en mand der som jeg har fundet ud af
senere opgav falsk navn og adresse .. i søndags i forrige weekend blev vi
ringet op af et
dyreinternat i århus at vores hund flakkede rundt deroppe da vi hentede den
var den helt udkørt og meget bange og fuld af skrammer (frygter den har
været offer for en hundekamp deroppe .. så jeg vil vildt gerne have en snak
om almindelig respekt for hunde med den mand der hentede ham . han ringede
også fra privat nummer men ved et tilfælde tog jeg hans registrerings nummer
... er der nogen der vil hjælpe mig videre politiet vil ikke bruge tid på det
mvh kim og "duko"

Fra : ager

Dato : 02-10-08 06:30

"Kim Andreasen" <kim_andreasen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nummer
> .. er der nogen der vil hjælpe mig videre politiet vil ikke bruge tid på

Sådan noget svineri!
kan ikke forstå at politiet ikke vil være behjælpelige, men det undrer mig
såmænd heller ikke.
Har du forklaret dem sagen i detaljer, også din formodning om hundekamp? det
kunne jo være med til at rykke ved dem.
Jeg tvivler på, at der er nogen steder du lovligt kan finde oplysninger om
ejeren, kun bilen, synstidspunkter osv.
Hvad med at få sporet det opkald du havde med manden via kraks?

Mvh. Marie

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 02-10-08 07:20

"Kim Andreasen" <kim_andreasen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa skulle der være en venlig sjæl der vil hjælpe mig og min hund med at
> finde navn og adresse på ejeren af en bil jeg har registrerings nummeret
> på.. YN52288 Bilen er en citroen zantia 1,8i stc.car e>

Jeg vil næsten anbefale dig at prøve at poste det i dk.fritid.bil også der
sidder mange der måske kan hjælpe dig

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-10-08 09:42

> [...]
nummer
> .. er der nogen der vil hjælpe mig videre politiet vil ikke bruge tid på

Hej Kim

Desværre skal du nok ikke regne med Politiets hjælp....

De er tilsyneladende, pisseligeglade, og dette er ikke noget nyt fænomen.

Jeg blev engang påkørt, af en Mercedes af 250 CE modellen, og uh, jeg kender
den model, for jeg har altid været helt vild med lige netop den model....
Bilen bakkede hurtigt væk, og forsvandt i en rasende fart, tilbage af
Jernbanegade i Aalborg.... Selvfølgelig meldte jeg omgående situationen til
Politiet i Aalborg, hvis eneste kommentar var, at den bil med nummer EU
49.480 var ikke en Mercedes. Det ville jeg da kun mene, gjorde bilen endnu
mere interessant.
Siden har jeg mødt dette nummer, på mindst 4 andre biler. Vi har prøvet at
finde frem til, hvad det skulle være for en bil, men for kun at konstatere,
at nummeret, slet ikke findes.... Nu forstår jeg bedre, han stak af, men jeg
forstår endnu mindre, Politiets reaktion.....

Desværre har jeg glemt web adressen, hvor man kan se sidste syn, for det
kunne jo tænkes, at dit nummer her, var af samme skuffe.... Altså et nummer
helt uden forsikring, og med ukendt oprindelse og tilhørsforhold.

M.V.H....Benny..

Fra : ager

Dato : 02-10-08 10:17

"Benny Mortensen" <ingen@brugbar.inv> skrev i meddelelsen

> [...]
> nummer
> helt uden forsikring, og med ukendt oprindelse og tilhørsforhold.

den er her, men det giver kun oplysninger om at det er korrekt at det er en
citron han kørte i.. det er vist kun sverige der ved en søgning kan give
ejerskabs oplysninger.
http://www.biltorvet.dk/MinBil/MinBil.aspx

Mvh. Marie