Problem med Logitech G5 mus i Ubuntu 8.04
Fra : Brian Alexandersen

Dato : 02-10-08 17:21

Jeg har fået mig en Logitech G5 mus men har lidt problemer i Ubuntu.
Den hakker hen over desktop'en.
Men den gør det først efter kort tid. Indtil da kører den rigtig godt.
Hvis jeg ændrer opløsningen i musen bliver de spring den laver længer
eller for den sags skyld kortere da jeg bruger indstillingen "mellem" på
ca 800dpi.

Piller jeg f.eks musen ud af USB porten og sætter den til igen kommer
der ikke lys i den igen. Men virker efter genstart af computeren.

Min MX 1000 som er tilsluttet via PS/2 har ingen problemer.

Nogle som kan hjælpe mig med dette ??

Alt virker iøvrigt fint i Windows.
--
Mvh Brian (6430)
---

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-10-08 09:26

Brian Alexandersen wrote:

> Nogle som kan hjælpe mig med dette ??

Det hjalp ikke med HIDPoint ?

Jesper Poulsen

Fra : Brian Alexandersen

Dato : 03-10-08 16:31

Jesper Poulsen wrote:

> Det hjalp ikke med HIDPoint ?

Ikke umidelbart.

Den hakker efter kort tid...

Umidelbart kan HIDpoint slet ikke finde nogle af mine Logotech mus eller
keyboard.

Min G5 er også meget passiv hvis den har været taget fra så kommer der
ikke lys i den igen.

Træls.

--
Mvh Brian (6430)
---

Fra : Peter Frenning [OZ1P~

Dato : 05-10-08 08:33

Brian Alexandersen skrev:

> [...]
> keyboard.
>
> Min G5 er også meget passiv hvis den har været taget fra så kommer der

Jeg bruger en Logitech LX3 Optisk mus med Ubuntu 8.04 uden nogen form
for problemer (HP DC7700)

Hilsen Peter