MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Gammel virusscanner driller
Fra : Rene Hansen

Dato : 03-10-08 12:55

Hej Gruppe
Jeg slettede på et tidspunkt min Macaffe virusscanner fordi den
sløvede computeren helt vildt, så nu kører jeg AVG.
Styresystemet er XP Home, og jeg brugte scannerens egen funktion til
at fjerne programmet hvilket da også lykkedes trods mange advarsler om
hvor galt det hele ville gå uden netop denne formidable scanner.....

Jeg har nu et problem når jeg starter Word og Excel, idet der kommer
et vindue op og fortæller at en funktion ikke kan installeres da den
ikke er tilgængelig.
Ved at cancle et antal gange lykkes det at komme igang.
Efter lang tids irritation har jeg endelig fundet ud af at den gamle
scanner stadig ligger og laver ballade....Bl.a har jeg i opgave listen
fjernet afkrydsninger for Live update og andre mærkelige ting som helt
sikkert er gamle spøgelser.

Er der nogle af Jer som har erfaring med hvorledes man slipper af med
en gammel virusscanner udover at afinstallere den "efter
forskrifterne?"
Det er ved at være noget af et irritationsmoment

Ren

Fra : John

Dato : 03-10-08 13:29

"Rene Hansen (slet Q3BLA)" <spamjunkie@Q3BLAnot.me> skrev i en meddelelse

> [...]
> scanner stadig ligger og laver ballade ...
> Er der nogle af Jer som har erfaring med hvorledes man slipper af med

"Running the McAfee Consumer Product Removal tool (MCPR.exe) removes all
2005, 2006, and 2007 versions of McAfee consumer products":
http://www.majorgeeks.com/McAfee_Consumer_Product_Removal_Tool_d5420.html

John

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 03-10-08 13:41

Rene Hansen pretended :
> Jeg slettede på et tidspunkt min Macaffe virusscanner fordi den
> sløvede computeren helt vildt, så nu kører jeg AVG.

Jeg havde også en gang McAfee og skiftede over til AVG, men efter
opgradering til version 8 blev min maskine mærkbart sløvere, så nu
bruger jeg Avast.

--
/klaus

Brug ikke din rigtige email-adresse på Usenet
- lav en falsk der slutter på ".invalid".
http://tools.ietf.org/html/rfc2606

Fra : John

Dato : 03-10-08 14:01

> [...]

> Jeg har nu et problem når jeg starter Word og Excel, idet der kommer
> et vindue op og fortæller at en funktion ikke kan installeres da den

Prøv at gå til Hjælp, og kør en Office reparation.

John

Fra : Pico

Dato : 04-10-08 17:59

Rene Hansen (slet Q3BLA) wrote:
> [...]
> en gammel virusscanner udover at afinstallere den "efter
> forskrifterne?"
> Det er ved at være noget af et irritationsmoment

Jeg havde samme problem som dig, skiftede til AVG, det gav lidt bøvl, så
rensede jeg registreringsdatabasen, mener der lå 3 nøgler, så var det i
orden.
Generelt var jeg ikke utilfreds med MCAfee, men den sløvede min Sony Vegas,
derfor skiftede jeg.
--
MVH
Pico

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 08-10-08 23:28

"Rene Hansen (slet Q3BLA)" <spamjunkie@Q3BLAnot.me> skrev i meddelelsen
> [...]
> en gammel virusscanner udover at afinstallere den "efter
> forskrifterne?"
> Det er ved at være noget af et irritationsmoment

hej
www.majorgeeks.com top freeware pick .mcafee consumer product removal
tool.
mvh