Wlan
Fra : Henning Richter

Dato : 01-10-08 11:47

Hej gruppe.

På min Acer aspire 7720g viser ikonet at Wlan er Disconnected, er der nogen
der ved hvor man aktiver forbindelsen.

Mvh henning

Fra : Ole C

Dato : 01-10-08 12:05

Henning Richter skrev blandt andet:

> På min Acer aspire 7720g viser ikonet at Wlan er Disconnected, er
> der nogen der ved hvor man aktiver forbindelsen.

Tja - det står jo nok i brugsanvisningen.....
Kender ikke Acer, men netkortet skal sandsynligvis aktiveres med enten en
lille knap et eller andet sted på kabinettet - eller ved en kombination af
Fn-tasten og for eksempel en af F-tasterne.
Kig evt. også i Start>Indstillinger>Netværksforbindelser - højreklik på den
trådløse forbindelse og vælg "Aktivér"

--
vh
Ole C