dele hjemmesiden op?
Fra : haris

Dato : 02-10-08 20:51

Hey.

Jeg har et problem, når jeg skal dele min hjemmeside op.
I mit css dokument skriver jeg:

body {
   margin-top: 170px;
   margin-right: 200px;
   margin-bottom: 10px;
   margin-left: 200px;
background-image: url("index_03.jpg");
background-repeat: repeat-x;
}
^
Jeg vil gerne have en menu i (margin-left: 200px;), men hvordan?
I html filen sætter jeg billederne ind. De lander hele tiden inde
i midten, altså til højre for (margin-left: 200px;).
Jeg har prøvet med:

#billede {
margin-left: 200px;
}
men uden resultat.

Nogen der kan hjælpe mig?

Alt godt, Haris.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : haris

Dato : 02-10-08 21:19

haris wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> I html filen sætter jeg billederne ind. De lander hele tiden inde
> i midten, altså til højre for (margin-left: 200px;).

^^
Jeg har fundet ud af det.
Man skal bare lede lidt, så er det ikke så svært.

Jeg benyttede mig af:
http://hjemmesideskolen.dk/html/float.asp?id=flmenu