"Kim" <no@way.se> wrote in news:48e508f1$0$90269$14726298
@news.sunsite.dk:
> Min mail har været nede et stykke tid selvom
> intet var ændret. Gik ind på
>
https://dinkonto.dk/filer/data/Detaljeret_vejledning-data.pdf
> og fulgte hvad der stod men den melder stadig: fejl
> jeg kan ikke modtage mails.
>
> Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes. Konto: 'kim@xxxxx.dk',
> Server: 'mail.telelet.dk',
> Protokol: SMTP, Port: 587, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl: 10061,
> Fejlnummer: 0x800CCC0E
>
> Nåe ja skiftede lige til port nr fra fra port 25 til port 587,
> da jeg fik at vide fra mit webhotel's support at den normale
> port 25 måske er blokeret for private hos en række udbydere, '
> for at forhindre spam.
>
> De svar jeg får fra deres support kan ikke bruges (endnu).
> Godt man har sin pålidlige gmail
>
> Andre der ikke kan modtage mails gennem telelet's milserver ?
>
> Mvh Kim
> x-fut til dk.edb.internet.software.mail.outlook-express
Hej Kim
Din indgående mailserver (POP3 / IMAP) har du vel sat til dit webhotel,
mens din udgående mailserver (SMTP) skal sættes til "mail.telelet.dk".
Mig bekendt skal du ikke ændre portnummeret på den udgående mailserver
(SMTP) hos Telelet, men bare lade den være den normale port 25.
Port 587 bruges typisk hvis du skal sende via en SMTP server hos en anden
udbyder end din igen.
Hvi du fortsat har problemer, vil jeg anbefale dig at kontakte deres
kundeservice.
mvh
Lars Christensen