Hvordan afspilles YouTube-videoer på en N8~
Fra : Jakob Munck

Dato : 29-09-08 22:25

Jeg har downloadet en del YouTube-videoer (.flv-format), og jeg kunne godt
tænke mig at kunne afspille dem på min N82 mobil. Hvilket format skal jeg
konvertere dem til og hvordan gøres det lettest og billigst?

v.h.
Jakob

Fra : mail@

Dato : 01-10-08 10:16

Konverter til 3gp,mp4 eller real - brug fx: Magic 3GP Video Converter - hent
en trail her: www.magic-video-software.com

--
Bedst regards / Mit freundlichen Grüssen / Med venlig hilsen
Søren Møller

Fra : Jakob Munck

Dato : 02-10-08 15:29

"mail@" <mail@dk> skrev i en meddelelse
> Konverter til 3gp,mp4 eller real - brug fx: Magic 3GP Video Converter -
> hent en trail her: www.magic-video-software.com
>

> --

Tak for det. Jeg fik også anbefalet et program, som hedder Super, og som er
gratis. Det er lidt teknisk, men det virker. Problemet er løst.

v.h.
Jakob