Nokia 95 8GB øretelefoner
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-09-08 11:21

Jeg har en subj. Jeg kan imidlertid ikke finde mine ørebøffer, som fulgte
med i kassen. Omskifterboksen er der, men resten er væk.

Kan jeg købe nogle almindelige ørebøffer eller skal det være noget
Nokia-noget - er der f.eks. antenne i ledningen?

Jeg har været i en TDC-biks, men de var ret ubehjælpsomme :(

--
Per

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 29-09-08 12:55

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en
meddelelse news:48e0abfa$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Kan jeg købe nogle almindelige ørebøffer eller skal det være noget
> Nokia-noget - er der f.eks. antenne i ledningen?

Ved ikke om det her er orginaltilbehør
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-n95-lydtilbehoer-10956c1.html

--
ad

Fra : Per R

Dato : 29-09-08 16:35

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Sælges: Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm. Rødt Isabella 975 cm
> fortelt. Fjern fjern i mailadresse for at skrive direkte

N95 8GB kan du bruge dem fra din gamle walkmann og radioen vil virke fint
stort set alt med et mini jackstik vil virke med den

MVH Per R

Fra : Ralph Køster

Dato : 02-10-08 19:44

Køb nogle Koss plugs.