GPS-tracking af mobil-telefon...
Fra : Kasper Madsen

Dato : 26-09-08 13:52

Hej gruppe
Jeg har lige købt en SE c702, og da jeg ofte smider mine telefoner væk
(ja, jeg er meget distræt) vil jeg gerne kunne finde den når den
bliver væk. Jeg har så ladet mig fortælle at det er muligt at tracke
gps-telefoner på nettet. Er der nogen der har erfaringer med dette.
Jeg er ikke interesseret i at kunne tracke andre telefoner, eller se
hvor jeg selv er med min telefon ( som softwaren indbyder til [Glad] )
Men jeg vil meget gerne kunne finde den når den bliver væk.... Hvis nu
jeg aktiverer gps-tracker programmet på den betyder det så at alle med
en computer og internet kan følge med i hvor min telefon befinder sig?
Eller kan man undgå den slags vha. noget kodeværk eller lignende?

Mvh Kasper

Fra : John Armstrong

Dato : 27-09-08 19:14

Prøv at kigge her og evt. kontakt dem:

http://shop.kvikfix.dk eller http://www.kvikfix.dk

Fra : Hans Enevoldsen

Dato : 28-09-08 09:48

Prøv Aspicore GSM Tracker
http://www.aspicore.com/en/tuotteet_tracker.asp?tab=2&sub=2

Den har jeg på min mobil. Programmet kan også startes ved at sende en sms
med en kode fra en anden mobil. Der er en gratis prøve periode.