Nokia 6220c, telefonen understøttes ikke?
Fra : sls \(2770\)

Dato : 26-09-08 19:31

Jeg har softwareversion 03.06, og når jeg vil opdatere til 03.23 skriver
Nokia Software Updater at, Telefonen understøttes ikke, Connected phone was
not recognized??
Har I samme problem?

Mvh Sid

Fra : MN

Dato : 26-09-08 19:41

"sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har softwareversion 03.06, og når jeg vil opdatere til 03.23 skriver
> Nokia Software Updater at, Telefonen understøttes ikke, Connected phone
> was not recognized??
> Har I samme problem?

http://europe.nokia.com/A4577225

Den er fjernet i øjeblikket.

Mogens

Fra : sls \(2770\)

Dato : 27-09-08 10:49

"MN" <willemoesgade@g"POST".nospam> skrev i meddelelsen

> "sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
>>
> http://europe.nokia.com/A4577225
>
> Den er fjernet i øjeblikket.

Takker, de er godt nok lang tid om at få den tilbage igen..

// Sid

Fra : sls \(2770\)

Dato : 04-10-08 09:59

> Takker, de er godt nok lang tid om at få den tilbage igen..

Kan lige nævne at opdateringen ligger klar igen....