MS Windows
briani 27239
XP og XP - og bluetooth.
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-09-08 23:17

Har lige formatteret to maskiner - en 2 år gl. og en 5-6-7 år gl. - hver med
sin XP på.

Efterfølgende skulle jeg installere en bluetooth-dongle på hver især og på
den gl. var det meget sværere end på den ny.

Mit spørgsmål er så:

Ligger der flere drivere på nyere XP-skiver end ældre?

Næste spørgsmål:

Håndterer Vista bluetooth (meget!) bedre end XP?

Hans
http://sites.google.com/site/zofiaoghans/Home

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-09-08 23:28

Hans Paulin (6310) skrev:

Et tillægsspørgsmål:

Den "nye" computer kunne godt se min nyindkøbte eksterne harddisk som jeg
havde parkeret en mappe på beregnet på "Guiden: overførsel af filer og
indstillinger", men den gamle kunne ikke - den lå ikke i "Denne computer" -
hvad kan årsagen være?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-10-08 16:05

På den gamle havde du da fået installeret SP2 efter geninstallationen?

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-10-08 17:58

Jens Peter Karlsen skrev:

> På den gamle havde du da fået installeret SP2 efter geninstallationen?

Ikke bare dén men osse SP3
Hans
www.zofiaoghans.dk