Halløj
Fra : Søren Hansen

Dato : 24-07-01 10:02

Jeg har en krise !!

Hvordan laser jeg en igs/iges fil, eller hvordan får jeg lavet om til til
dxf eller dwg ??

Men venlig hilsen

Søren Hansen

Fra : Leif

Dato : 24-07-01 12:38

Prøv IMPORT / EXPORT funktionerne alt efter dit CAD prg.

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-07-01 18:34

"Søren Hansen" <hansen@jubo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en krise !!
>
> Hvordan laser jeg en igs/iges fil, eller hvordan får jeg lavet om til til
> dxf eller dwg ??

Hvilket CAD-program har du?

mvh
Peter Jensen

Fra : Leif

Dato : 25-07-01 22:06

Alle Autodesk produkterne er mit arbejdsområde

Fra : Søren Hansen

Dato : 26-07-01 09:48

Vi bruger autocad LT 2000, og der kan jeg ikke finde nogen løsning.
Man kan få et program som oversætter til dxf, men jeg ved bare ikke hvilket,
de software leverandøre som jeg har snakket med, har ikke været til meget
hjælp.

Mvh Søren
Leif <Leif.lykke@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5f3373$0$750$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : webjensen

Dato : 26-07-01 12:03

> [...]
hvilket,
> de software leverandøre som jeg har snakket med, har ikke været til meget

LT-versionerne har ingen IGES-faciliteter. Men jeg går ud fra at man i de
"rigtige" versioner skal importere IGES-filen og så eksportere som DXF eller
gemme som DWG.

mvh
webjensen

Fra : Leif

Dato : 26-07-01 23:17

Søren, jeg kan se du holder til i Skanderborg så lad mig anbefale en
forhandler i Vejle, Techsolution, Att. Lars Sandberg, 75 82 93 44
der tit har hjulpet mig. Evt. kan du også prøve NTI ( også i Vejle).