vibrerende muskel - nerve?
Fra : Peter T.

Dato : 28-09-08 11:03

Argh! Min biceps vibrerer og har gjort det i over en uge nu. Det
plejer ellers at stoppe efter et par timer eller eller allerhøjst i et
par dage.

For et par uger siden hjalp jeg med renovering af en lejlighed, hvor jeg
bla. har skrabet tapet af vægge og lofter i flere timer ad gangen.
Siden da har min højre biceps vibreret som om den har været
overbelastet. Og det må vel være en nerve.

Hvad kan jeg gøre ved det?

--
Peter T.

Chup chup chup!